Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 5+1 og klarer ikke å ligge på magen. Er rett og slett for ubehagelig. Er ikke dette vel tidlig. Kan ikke huske at det har vært sånn så tidlig før.. Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sjøl fått en relativt stor mage for å bare være 9 uker på vei. Lå en stund på magen men måtte overgi meg til sideligging ettersom at eg ble så kvalm av å ligge på magen.

De andre svangerskapene lå eg lenge på magen, men nøyaktig kor lenge husker eg isje. Så var litt i tidligste laget for min del å måtte ligge på siden..

Skrevet

Ligger sånn halvveis på magen enda. er 10 uker. Men jeg kjenner at jeg kan ikke ligge flatt på magen, da kjennes det ut som om jeg ligger å ruller på en hard ball :P

har ekstra på magen fra før av så syns ikke enda.

Skrevet

Har fått litt ekstra på magen i det siste jeg også, men det skal jo fremdeles ikke vises enda. Var derimot innom jobb en tur i dag (er sykmeldt) og da kom det ei og strøk meg over magen og spurte om hvordan det gikk. Ble helt forfjamsa og fortalte hvordan det gikk med det jeg er sykmeldt for. Og så spurte hun meg direkte om jeg ikke var gravid da. Stotret frem et nei, det er jeg ikke. Utrolig ekkelt. Har ikke akkurat lyst å fortelle det på jobb etter bare fem uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...