Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Den er på bakkeplan, og det går ikke ann å komme seg under. Katten har kommet seg igjennom et lite hull.. Hva pokker gjør jeg?? River opp plankene??
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #2 Skrevet 31. august 2011 Hva tenker du å gjøre når du får tak i dem? Ja kanskje du må ta opp en planke eller to for å få tak i dem..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #3 Skrevet 31. august 2011 Planen er å beholde en, og gi bort resten. Tenkte på å vente til de greier å gå ut selv, men det er jo kaldt ute, spesielt om natta.. Så hva er best? Røske opp en planke eller vente?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #4 Skrevet 31. august 2011 Kattemor kan finne på å flytte dem så jeg ville forsøkt å få tak i dem og lage til en plass inne og holdt kattemor inne med dem i et par dager Må også gi deg et råd i beste mening Steriliser kattemor så fort du kan så det ikke blir flere. Det fødes ca 60.000 katter i Norge hvert år og 40.000 får aldri et hjem.. Lykke til med å få tak i dem!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #5 Skrevet 31. august 2011 Ja, kattemor skal steriliseres så fort som mulig!! Er det noe regel på når hun kan steriliseres etter fødsel? Nei, det var mange Man burde bli flinkere til å sterilisere.. Det inkluderer meg ! Takk! HI
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 Ville absolutt revet opp en planke eller to og fått den lille kattefamilien inn i varmen. Lykke til med å finne eiere til ungene, skulle veldig gjerne hatt en selv, men har ulykkeligvis klart å finne meg en allergisk mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå