Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #1 Skrevet 31. august 2011 Noen som vil være med? Mer info finner du her: http://www.dinbaby.com/forum/thread/143517463
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #3 Skrevet 2. september 2011 La merke til en av ideene der inne.... HVORDAN vet dere at ALLE kommer til å sende pakke? Noen kommer sikkert bare til å mota pakken de får fra sin, ogsås ender de IKKE noe til sin. Jeg vet gjerne at de har kontrollen på hvem som er hvem sin hemmelige-venn...Å de kan purre på mail til de som ikke har sendt...betyr nok sikkert ikke at de nødvendigvis svarer de...Annmelde de eller? Hva kan man bevise sånn egentlig? Ikke forvent gave igjen, kan være at det skjer...Bruke 200 kr på sin, men får ingenting igjen av den som er DIN. Kjipt:-/ Å da blir jo leken bare dumt-.-
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Sant det. Men i alle de rundene jeg har vært med så har jeg aldri opplevd å ikke få pakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå