Gå til innhold

Har en del spørsmål ang. fettforkle!!


Siribeny87

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er en ung kvinne på 23 år som fikk verdens nydeligste jente for 5 mnd siden. Under svangerskapet utviklet jeg lavt stoffskifte, noe som gjorde at jeg la på meg en del kilo. Heldigvis har stoffskiftet normalisert seg litt etter litt, men nå sitter jeg her med et lite kledelig fettforkle. La på meg ca 30 kg da jeg gikk gravid og har tatt av ca 20 til nå. Jeg har trent endel kondisjon, men har vært dårlig på å trene styrke. Når jeg ser ned på magen min mister jeg hele motet. Den er svær, kvapsete og henger... Jeg føler jeg går rundt med en deig klistret på min egentlige mage. SÅ:

 

- Går det an å trene bort denne på noen måte?

- Hvis det ikke skulle gå å trene den vekk, hva skal til for å få en slik

operasjon dekket?

- Noen som har hatt en slik operasjon og vil fortelle hvordan de gjør for å fjerne den, hvordan smertene er og hvordan resultatet ble?

 

 

Setter stooor pris på svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

styrketrening er helt klart the way to go for å miste fett, kondisjonstrening er ganske overvurdert når det kommer til dette. hvis du er medlem på et treningssenter ville jeg spurt en PT om råd ang. øvelser - og gjerne si at du vil trene ordentlig styrke, ikke jente-styrke med lav intensitet og hundrevis av repetisjoner. hvis du heller vil trene hjemme er det masse inspirasjon å finne på nett - sjekk f.eks. http://www.bodyrock.tv/category/daily-workouts/all-workouts/ eller søk på youtube :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...