Gå til innhold

Har fødselen startet for noen? :-)


Lillegull2011

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ingenting her enda...but i wish! lei no...11 dager igjen. gikk 8 dager over sist så håper å slippe så lenge denne gangen. mye nedpress, kynnere,knip i under magen og intense strålinger nedover innside lår. skikkelig vonde, men d skjer nok ikke noe mer ennå :S lenge leve modning :P men nå sover jeg så dårlig om natten grunnet kramper i leggene ol at jeg tror jeg er iferd med å bli gal...så nå bør pia komme snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting her heller, men har så vondt overalt. Føles som om jeg sitter på spagaten hele tiden, kan så vidt bevege på meg. har 20 dager til temrin, håper virkelig på en tidlig fødsel. krysser fingerene for alle september mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint lite her... Murrer litt på kveldstid og natta, men våkner like skuffet hver morgen med like stor mage og lite action:/ Er skikkelig babyboom rundt meg, og "alle" får i god tid før termin, og her går jeg å ruger enda.. 10 dager igjen til termin 16 til event igangsettelse, så er jo ikke lenge til uansett, men dagene går sååååå sakte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har dere termin da jenter?

 

Jeg har 11 sep. og her murrer det fælt av og til. Føler også mye nedpress og akkurat som han stanger hodet nedi bekkenet, skikkelig vondt!

Har også fått sjekket at jeg har 0.5cm åpning (29.aug) og er helt utflatet.Hodet var godt plassert langt nedi bekkenet og JM kunne ta på hodet til prinsen.

Utenom dette har jeg kynnere og litt problemer med bekkenet. Men har fått god hjelp gjennom akupunktur.

 

Prinsen er hjertelig velkommen før 11.sep så jeg krysser fingrer og tær for at han vil ut snart! Sender også fødestøv til dere andre her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi samme term dato, september prins:D min jm nektet plent å sjekke noe som helst her pga innfeksjonsfare osv :( men hadde vært kjekt med en sjekk så jeg visste sånn ca hvor jeg var i prosessen... men d er vel bare å vente til hun er klar til å komme:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...