Gå til innhold

Fostervanns lekasje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 34 og føler virkelig at det lekker forstervann.. noen som har opplevd det og som kan fortelle meg hvordan det oppleves?

Er så redd for å bli oppfattet som hysterisk :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hver gang jeg gikk på toalettet rant det litt før jeg slapp urinen.. Startet 34+0. Ble undersøkt 34+1, og de mente det ikek hadde skjedd noe, hadde fortsatt masse fostervann. 34+3 kontaktet jeg sykehuset igjen, da skulel de ta en GU, og i det jeg satte meg i gyn.stolen så rant det bare..

Ks ble tatt 3 timer senere pga vannet mest sannsynlig hadde gått 3 dager før, som medfølger infeksjonsfare.

Heller sjekke en gang for mye en en gang for lite.

Skrevet

je våknet med vann i sengen. ingen urinlukt. ingen følelse i urinblæren- fostervannet var blankt, luktfrit og gjennomsiktig. er du i tvil, som du er siden du skrev her, så ringer du føden.

altså, ring føden. dette handler om babyen din.

Skrevet

Huff.. det hørtes ikke så bra ut :( Jeg har ringt, men de mener at det bare høres ut som urinlekkasje.. så da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :(

Har dessuten hatt hodepinen fra H i hele dag, og jeg har aldri hodepine, med mindre jeg har drukket alkohol, og det har jeg jo ikke nå :)

HI

Skrevet

de skal ta deg på alvor! ring og si at du kommer inn for en sjekk..

Skrevet

ring og si at du renner og renner. ogg at duu ikke kjenner noe tissetrengthet. at vannet ikke lukter.

Skrevet

Skal til jordmor imorra tidlig, kan vel kanskje snakke med henne, jeg vet ikke hva mer jeg kan si når jeg blir avvist når jeg ringer. Har et barn fra før og derfor mente de at det sikkert bare var pga press på blæra og at musklaturen kanskje var litt slappere enn vanlig der :/

Liker i utgangspunktet ikke å ringe dit, og når man blir møtt med noe slikt, så har man ikke lyst til å ringe en gang til..

Men tusen takk for svar!

HI

Skrevet

Må også bare få si at dette er veldig små mengder, om det lekker.. men er sånn at jeg blir våt gjennom truse og bukse :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...