Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 ja, det tror jeg. Kan ikke utdype det noe mer egentlig, har ikke opplevd det selv, men har et familiemedlem som får forvarsel om dødsfall, og ofte drømmer om personen som døde lenge etter. Og i det hun har funnet ut hva den avdøde vil, så får hun nattero igjen..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Dette familiemedlemet høres nøyaktig ut som meg. Så ja jeg vet det er mulig.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Fullt mulig, noen gjengangere har samlet nok energi til å påvirke handliger og drømmer. Det pleier å merkes når du føler du har vært i dyp søvn eller transe når du våkner og/eller er kald i benene men varm ellers på kroppen (når hele kroppen ligger under dyna). Vet mange ikke tror på slikt, og finner det latterlig, men har opplevd veldig mye selv, som gjør meg 100% sikker på at gjengangere/ånder er en del av vår verden. Jeg har klarsynte evner, men er ikke av de som praktiserer dette, holder det veldig for meg selv, da jeg finner det veldig persjonlig.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 jess- akkurat slik har mitt familimedlem det. er bare jeg som vet om henne, hun føler det er ubehagelig å skulle la alle vite hva hun "ser". "første som svarte- husker ikke tida!"
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #7 Skrevet 30. august 2011 Min elskede engel døde bare tre uker gammel. Jeg drømmer bare gode drømmer om h*n, der h*n lever og er hos oss, frisk og fin, og om det tenker jeg at det kanskje er h*n eller noen sin måte og fortelle at h*n har det bra der h*n er. Jeg er veldig skeptisk til overnaturlige ting, men akkurat dette gir meg trøst, så da velger jeg å tro på det.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #8 Skrevet 30. august 2011 Du skal nok se det er engelen din som står bak drømmen ja, mange barn som dør sent i svangerskapet eller etter fødselen, pleier å holde igjen og "holde fast" til sine mødre, vi er dems trygge havn, de som ga dem liv, og som vernet om dem når de var fostere og nyfødt. Dette er veldig naturlig, og det kan hende ungen din besøker drømmene dine, kanskje du etter hvert vil få bekreftelse på at h*n har det bra, og venter på andre siden Har selv mistet to små, og føler de veldig sterkt i nærheten av meg, spesielt når jeg er gravid.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. august 2011 #9 Skrevet 30. august 2011 Ja det tror jeg . Jeg drømmer ofte om pappaen min som døde for 2 år siden og vi var veldig nære. Da jeg fikk Ailo for 2 mnd siden så skulle han egentlig hete Arthur eller Victor, Ailo var ikke på listen i det hele tatt. Helt til en dag rett før han ble født så kom vi over navnet Ailo og da viste jeg at det var det han skulle hete. For 6 dager siden fant jeg ut at Ailo kommer fra navnet Helge og min pappa het Helge . Min søster er helt sikker på at pappa hadde en finger med i spillet når vi fant det navnet. Min bestemor er klarsynt og vet når vi barnebarna ligger på sykehus. Bla viste hun at jeg var på sykehuset og fødte når jeg fikk min første. Det var ingen som hadde ringt henne og sagt det ..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #10 Skrevet 30. august 2011 godt å se det er flere som opplever dette! jeg opplevde dette mye der jeg bodde før, men heldigvis ikke der jeg bor nå *bank i bordet*
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #12 Skrevet 30. august 2011 Niks! Produktet av deres egne drømmer og fantasi.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #13 Skrevet 31. august 2011 Tror ikke det er de døde som tar kontakt, men at vi tenker så mye på de vi savner, at vi også drømmer om de om natten. Kun bestefaren min som dukker opp i mine drømmer. Er det fordi jeg savner han, eller fordi han vil si meg noe?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #14 Skrevet 31. august 2011 Min eldste sønn er veldig følsom. Ett år etter at Bestefaren hans døde plutselig, drømte jeg. Våkner jeg om natten,tar jeg meg alltid en runde rundt i huset for å se at alle har det bra. Denne natten drømte jeg at jeg våknet og tok min "vanlige runde" rundt i huset. Da jeg kom inn til sønnen min,så jeg Bestefaren sitte på sengekanten hans. Bestefaren snudde seg mot meg og sa: "Alt er bra!Du vet at jeg passer på han!"Jeg følte en kjempegod ro i kroppen. Om morgenen vekket jeg sønnen min og ved frokostbordet fortalte jeg at jeg hadde drømt om Bestefar, sønnen min bare så på meg og sa:"Ja,det vet jeg Mamma!". Jeg må innrømme at det gikk rimelig kaldt nedover ryggen min,da jeg ikke var sikker på at det var en "vanlig" drøm likevel!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #15 Skrevet 31. august 2011 Drømmene våre i søvne er din underbevissthet og ingen andres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå