Gå til innhold

Name it vinterdressen med stjerner.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle kjøpe denne i dag da jeg likte så godt mønsteret og fargene. I tillegg har name it vinterdressene gjort det bra i test tidligere. Men fy søren for en skuffelse. Er noe av det mest stive og klumpete jeg har vært borti på lenge, i alle fall når en ser på at det ikke er av de aller billigste heller. Noen andre som har vurdert denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, men jeg elsker fleecedressene deres med stjerner!

Skrevet

Å? Den så jeg ikke. Kunne jo kjøpt det da så hadde jeg kanskje fått noe med det fine mønsteret.

Skrevet

Ja, den er kjempefin. Finnes både i hel og todelt. Sønnen min har den todelte, bukse med sæler og genser over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...