Gå til innhold

hva burde ei på...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ikke noe fasitsvar på det. Det kommer an på så utrolig mye, kroppsfasong, om du trener mye/lite etc. Jeg er 163 cm og veier 55-56 kg, og jeg kunne med fordel ha vært et par kilo lettere uten at noen ville kalt meg tynn.

Skrevet

Jeg synes ikke det finnes noen "fasit" på dette.. men jeg er 160 cm høy og var veldig fornøyd med min kropp da jeg veide 60 kilo.. :)

Skrevet

Kvinner skal veie ca 10 under høyden sin, dette er en god pekepinn ;)

 

for eksempel hvis du som er 1.64 høy, da skal du veie ca 54 kg.

 

jeg er 1.70 høy, eller 170 høy.. skal veie 60 kg. Er dessverre overvektig da.

 

skjønner? god pekepinn.

 

180 høy = 70 kg

 

175 høy = 65 kg

 

osv

Skrevet

Jeg er like høy som du og jeg veier 58 kg. Har ganske fin kropp (men mye jobb!)

Skrevet

22.34....du er jo helt på jordet:-) Stakkars..

Skrevet

ca 65 kilo vil jeg anse som veldig normalt

Skrevet

Svada, denne regelen passer slett ikke for alle.

 

Jeg er 168 cm, og når jeg veier 58 kg ser jeg død ut.

Skrevet

jeg er 163 og veier nå cirka 53 kg. Jeg veide noen kg mindre før graviditet, uten at jeg var for tynn før. Nå er jeg litt rund rundt hofte og mage, men slank ellers.

Skrevet

Jeg er 163 og føler meg best når jeg ligger på sånn 54-55 (trente) kg.

Skrevet

hehe...jeg er 163 og veier 53 og da er jeg som sagt ikke tynn. Hvis jeg hadde veid 63 kg ville jeg nok vært ganske så rund. Men for en annen slags kropp og benbygning kan det være perfekt. Varierer nok veldig

 

Skrevet

Vi er alle forskjellige, og du kan derfor ikke gå ut fra hva andre veier på samme høyde som deg.

 

Jeg er 1.68 høy, og burde veie mellom 62 og 65 kg for å få en normal bmi. Det er ikke sjanse i havet for at jeg vil se sunn ut på en slik vekt. Er svært bredskuldret og har en tung beinbyggning. Hadde jeg vært smal over skuldrene og spinkel eller, ville en slik vekt kanskje vært ok.

 

Slutt å se på vekta. Ta heller en måling av fettprosenten din. Da får du et mye bedre bilde av hvilken tilstand kroppen din er i.

Skrevet

Det bestemmer du selv!

Det kommer veldig an på fasongen.

Jeg er 162 og syns at rundt 66 kg er passe.

Den som har mye fett rundt magen bør nok veie en del mindre.

 

Sjekk en BMI- kalkulator. Det ser du hva som regnes som normalvekt, over- og undervekt. Det kan i alle fall være en pekepinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...