Gå til innhold

Hellu, alle som bryr seg ;o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen tusen takk for alle konstruktive, hjertevarmende svar dere har gitt meg når jeg har øst mitt hjertes grumsete innhold utover dette forumet.

 

You know who you are!

 

http://heksehobby.blogspot.com/2011/08/blogg-schmogg.html

 

Nå flytter survinga mi inn på bloggen istedet ;o) De av dere som end hæler mer mas er hjartelege velkomne ;o)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en stor fan, Squaw! :o)

 

Har du ny sveis forresten?

Skrevet

Takk Zebrah :o)

 

Ja...nå har jeg lilla hår ^^ De bildene er fra de siste ukene.

Skrevet

Er du fra Fredrikstad????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...