Tante Blås Squaw Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Tusen tusen takk for alle konstruktive, hjertevarmende svar dere har gitt meg når jeg har øst mitt hjertes grumsete innhold utover dette forumet. You know who you are! http://heksehobby.blogspot.com/2011/08/blogg-schmogg.html Nå flytter survinga mi inn på bloggen istedet ;o) De av dere som end hæler mer mas er hjartelege velkomne ;o)
Hybelkanina Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Jeg er en stor fan, Squaw! ) Har du ny sveis forresten?
Tante Blås Squaw Skrevet 31. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2011 Takk Zebrah ) Ja...nå har jeg lilla hår ^^ De bildene er fra de siste ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå