Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=30011723&reference=2011/8/10/3/300/117/23_2004151917.jpg
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Ikke helt min stil, spesielt ikke det ene badet. Dessuten hadde det vært altfor lite for oss.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Nei det likte jeg ikke. Utrolig kjedelig utvendig. Dårlig planløsning. To soverom i et hus er altfor lite, og hav var det med de 4 skjulte rommene i 2.etasje? Håpløs tomt. Og sist men ikke minst, det må total rehabiliteres. Ikke et rom var brukendes. Det blir for stor jobb og ikke verdt det på et så lite hus.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Med totalrenovering vil det bli et søtt lite hus.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Synes det var et koselig hus jeg, med muligheter til å bli veldig bra. Nå så jeg ikke på størrelsen på huset og bildene lyver en hel del, så må jeg forutesette at det er ok størrelser på rommene. Det er en hele del å gjøre der, både i kjelleren og badet, kjøkkenet var koselig, men må også pusses opp. Et fint hus til en rimelig penge, synes jeg
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 eeehhhhhh.... Utvendig ser det greit nok ut. Litt upraktisk at hagen er en skråning.. innvendig: Oppussingsobjekt!! For noen grusomme farger (og møbler) Men det blir sikkert flott om dere pusser opp og renoverer fra topp til tå.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #8 Skrevet 30. august 2011 Fin benkeplate på kjøkkenet, men ikke verdt 1.8 mill den alene.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #9 Skrevet 30. august 2011 For lite, altfor bratt tomt, for mye som må gjøres.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #10 Skrevet 30. august 2011 Har sett på et annet hus og som er mye flottere innvendig og bedre tomt. Men der finnes det ikke barnevennlig.. Så tenker at vi må fire på kravene for barna .. For at de skal kunne sykle i gatene hvis dere skjønner.. .... Vi kan ikke gå over 2 mill i pris.. så er ikke det store utvalget. HI
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #11 Skrevet 30. august 2011 Hadde ikke betalt1,8 mill for dette, så og si hele utearealet er skråning, og det meste inne i huset må/bør pusses opp, investerer du så mye penger i noe som må gjøres en god del med, så forstår ikke jeg pengeforbruket ditt/deres.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #12 Skrevet 30. august 2011 Dette er vestfold! Får ikke så mye for pengene her er jeg redd. HI
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #13 Skrevet 30. august 2011 Har sett et lignende hus her hvor vi bor og det skal de ha 1 mill mer for.. Kunne jeg ha fått et sånt hus til den prisen hadde jeg vurdert det sterkt ja. Mye som kan gjøres med maling og kanskje nytt gulv, det trenger ikke og koste en formue :-D
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #14 Skrevet 30. august 2011 Lite og koselig. Jeg likte tomten. Peronlig ville jeg pusset opp hele huset innvendig og utvendig. Jeg ville malt det rødt med hvite karmer.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #15 Skrevet 30. august 2011 Hyggelig hus med masse potensiale Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #16 Skrevet 30. august 2011 Det kan helt sikkert bli et fint hus, men jeg tror at dere ikke bør by på det hvis dere har kun 200 000kr til oppussing hvis dere får det til takst. Bygget er fra 1939 og det står ingenting om hva som er gjort med det i etterkant. Feks henger det skjøteledninger i taket i vaskerommet. En skjøteledning er jo ikke noe stort problem, men det kan tyde på at det er lenge siden det ble gjort noe med det elektriske og kanskje må det meste byttes ut for at det skal være forsvarlig. I verste fall kan det være helt uisolert ettersom det ikke var noen standard på isolering i 1939 og avispapir ofte var en løsning hvis det ble isolert og da vil dere fryse til vinteren, selvom med varmepumpe... Sånn badene ser ut tyder på at det er lenge siden det ble gjort noe med rørene også, så kanskje mye bør byttes ut der også. Det er gjerne sånn med ting at hvis det ser for godt ut til å være sant, så er det gjerne det. Hvis hus med tilsvarende størrelse normalt har mye høyere takst, så er det ikke "litt maling og et ikeakjøkken" som skal til for at det skal bli bra. Enkel overflateoppussing gjør sjeldent mye med taksten og når alt ser så gammelt ut som her, så må det stort sett gjøres mye, spesielt når det ikke beskrives noe om hva som er gjort etter det ble bygd. Jeg ville aldri vurdert å legge inn bud på det huset uten å ha med meg en som har god peiling på oppussing av hus. Det kan helt sikkert bli et veldig koselig hus og det kan være mulig å feks gjøre om kjellerstua til et soverom til, men 200 000kr er veldig lite hvis alt det elektriske bør byttes ut i tillegg til (etter)isolering, oppussing av bad og kjøkken... Kanskje dere bør innse at dere ikke har penger til å kjøpe hus nå og heller vurdere en leilighet i stedet for.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #17 Skrevet 31. august 2011 Etter alle negative kommentarer, så forventet jeg noe mye verre. Nydelig tomt og utsikt, huset var fint utvendig. Innvendig: Ser at det bor eldre mennesker der, mange av rommene trenger bare litt maling. Bad og kjøkken ville jeg gjort noe med. Likte ikke den store buen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå