Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Jeg skjønner de blir skuffet de som ikke kommer videre, men å gråte?på tv?Hum... hadde dere gjort det?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Når jeg virkelig ønsker meg noe så inderlig så inderlig så kan jeg nok begynne å grine. Og jeg tror de som er med glemmer litt at de er på tv når drømmen bli knust. Å gråte er menneskelig.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 de har sikkert psyket seg opp lenge til å tørre å synge foran en jury, på tv, foran hele norge. kanskje de tør det fordi det kan gi dem en sjanse og de har psyket seg opp med "dette klarer jeg". klart de kan begynne å gråte når det de har villet så mye ikke gikk.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Tviler på at det er noe de VIL gjøre:) Jeg griner for alt, så jeg hadde nok ikke tålt kritikken om det hadde betydd mye for meg:)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Jeg gråter når jeg ser på jeg. Gråter når de er flinke, fordi jeg tenker at de er noens barn. hehe. Ja, jeg vet Blitt så følsom etter jeg fikk barn atte
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #6 Skrevet 31. august 2011 jeg gråt da jeg var med.. det er faktisk skikkelig trist å ikke gå videre når det til og med bare er uflaks.. startet for høyt på tonen og hørtes dermed ut som et monster.. og det fikk jeg jammen høre også. skal skrive under på at jeg gråt året etterpå også når Tor Milde sa jeg sang bedre enn mariah carey!!! da fikk jeg endelig vist folket at det kun var uflaks det året
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #7 Skrevet 31. august 2011 Jeg begynte og gråte, og jeg så bare på skjermen:P Men jeg blir så rørt over å se hvor glade de blir av og komme videre.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #8 Skrevet 31. august 2011 Er vanskelig å vite hvordan jeg hadde reagert. Men hadde ikke grått over at jeg ikke kom videre, men stemningen på en måte. Virker veldig ubehagelig å utlevere seg selv på den måten og så bli avvist.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2011 #9 Skrevet 31. august 2011 Syens nesten det er rart at ikke flere gråter jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå