Gå til innhold

Idol... Lurt å sykle uten sykkelhjelm da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bruker ikke bry meg så mye, men to voksne på en sykkel, i nedoverbakke, holdt styre med ei hånd mens de prater, UTEN hjelm? Og selv om klokka er over åtte, så er jo idol et familie program. Likte ikke det der helt jeg... Tenkte å sende en mail til tv2 faktisk, men fant ikke "riktig" adresse. Hmmm, tror graviditetshormonene har fylt meg med mamma-bekymringer og beskyttelsesinstinktet jobber på høygir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolleritrollera. Ellers er du vell VELDIG merkelig. Sende mail til tv2 fordi to VOKSENE mennesker sykler uten hjelm? Også skylder du på hormoner ? Herregud. Hvor mye skal disse hormonene få skylden for ?

 

Ler meg i hjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HÅPER du kødder!!! Er det virkelig mulig, sende mail til tv2 for noe sånt? Å herregud, nå MÅ jeg slutte å henge her blant alle skrullene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha dagens!

 

Skriv i samme slengen at du synes de må ha TYKKE vindu slik at ikke stemmene til deltakerne sprenger vinduene sånn at glasskår kan skade noen;) og ørepropper, don't forget!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei jeg troller ikke ;) er vel bare hormonene da kanskje, for jeg reagerte faktisk! Tenker mer på hvor gode forbilder de er jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha ble du sjokkert over det? serriøst. tenk hva du gjør om du opplever ordentlige problemer. som fks at et av barna driver med dop og faller ut av skole og jobb. jaja, lykke til med sykkelhjelmbrevet. det trenger du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...