Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 er blitt gravid igjen rett etter fødsel så og si, babyen er 5 mnd, og jeg har ikke blitt kvitt graviditetskiloene.... er det mulig å gå ned i vekt uten at det er skadelig for fosteret?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Det du kan gjøre er å spise lite men ofte, spise sunt og trene en normal mengde (altså ikke trene 2-3 ganger mer enn det som er normalen for deg) Jeg fødte for 6 mnd siden, er nå 3 månder på vei med nr to, og går sakte ned i vekt, har jevn sjekk av vekta mi hos legen, for at jeg ikke skal gå ned for mye, går ned maks 2 kg på en månde, det går sakte, og vet at det fort kan starte å krype på kg igjen. Men dette gjør jeg under observasjon av legen, det er tryggest. Ei venninne av meg gikk til sammen ned 8 kg sist svangerskap, på samme metode som jeg gjør nå. Hun gikk opp i vekt siste trimester, men det var ene og alene graviditets vekt, alt sammen raste av den første uka etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå