Gå til innhold

Hvordan er Cubus ull?


Anbefalte innlegg

Skrevet

siden der er 3 for 199 lurer jeg på å hamstre litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi synes Cubus ull er like bra som "merke ull", slitestyrken kan kanskje diskuteres, men vil jo bare bli brukt en vinter likevel, så er det vokst ut av. Den gjør jobben like godt som den merke ulla.

Skrevet

Ull fra Cubus er helt ok det, men her er barna våre så varme av seg at det rett og slett blir for tykt..

Så jeg kjøper heller ull fra apoteket til minstemann og Pierre Robert til jentene:)

 

Skrevet

Den er helt grei, men syns den er litt klumpete. Jeg liker ikke at det er søm på undersiden av erme/innsiden av fot.

Jeg er godt fornøyd med Tom og Trine ulla til Spar Kjøp :)

Skrevet

Jeg har hamstret ull på Cubus. Undertrøyene var myk og behagelig, men longsen (den i grå), den stakk og klødde iflg, snuppa på 5.

 

Tredde den innpå min egen arm og skal være enig i at den var litt stikkende

Skrevet

tror de har to typer, den tynne blir lett hull på og klør litt

Skrevet

eeelsker cubusull :)

 

Et tips: styr unna babystr, de er litt trange og stive. Men oppover blir det bare bra! 86 og opp altså

Skrevet

De rakner jo fortere enn fy!!!

Skrevet

Kjøp heller Boco-ull, den er bedre enn bl.a. Janus! (Du får kjøpt det på Catch og Bogerud)

Skrevet

Cubus ull er fullt brukendes og jeg syns det kan sammenlignes med ull fra joha og claire.dk.

Cubus har to ulike typer ull: merino og ull/bomull. Ull/bomull funker fint for barn med eksem. Kommer for øvrig med nytt design i år.

Jeg har selv brukt alle disse merkene på mitt barn og vært veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...