Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Har dere noen tips til meg? Jeg har begynt å trene idag, og merker det veldig på kroppen. Har personligtrener så fikk "gjennomgå" litt på den fronten, gikk mest på føtta men også en del hender/rygg.. Nå kjenner jeg det.. og vet det kommer til å bli vanskelig imorgen (Støl) Hva kan jeg gjøre for å ikke bli såå stiv og støl? Noen som har tips? Har strekt ut litt men..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Bit tennene sammen og tren selv om det gjør vondt. Etterhvert tåler du mer.. Å strekke ut er omdiskutert. Mange mener at man ikke skal strekke ut i det hele tatt..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Ja, bet tenna sammen den siste halvtimen.. Ah, så burde egentlig ikke strekke ut altså? Bare la det være litt "verk" i morgen? Eller hjelper det kanskje å ta ett varmt fotbad eller noe? Har en anelse om at jeg kommer til å slite med å komme opp av senga i morgen. Hi
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Det er ingenting å gjøre. Blir det for ille kan du ta to ibux og en varm dusj. Jeg er bra trent, men blir alltid støl når jeg trener noe jeg ikke er vant til, feks en ny klasse. Da jeg begynte med bodypump var jeg støl i dagesvis, selv om jeg var trent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå