Turtelduen Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 det kjennes og ser såpe i tøyet etter 2 timers vask? Bruker vanlig mengde såpe, og gjør alt likt... Men jeg kjenner såpa på tøyet når det liksom er ferdig. Maskina er 9 år gammel, men har funka uten noe problem til nå... AEG Lavomat...
Gjest uni kum Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Høres ut som den ikke skyller godt nok da, men kanskje du kan prøve å vaske alle filtre, åpninger og sluser på den og så vaske den på full vask 90 gr uten klær eller såpe i...? Vet ikke altså, men det høres ikke bra ut når det er såpe i klærne enda.
Turtelduen Skrevet 30. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2011 Nei gjør absolutt ikke det. Kjenner såpa... Skal gjøre det og ta en skikkelig maskinrens. Hvor lenge holder vaskemaskin tror du?
mamman til to gutter Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Vår holdt i 9år, da sluttet den å sentrifugere... Hadde antagelig gått an å reparere, men vi fant ut at vi ikke ville bruke penger på å reparere en maskin hvor det mest sannsynlig kom til å ryke del etter del. (Ikke er vi flinke til å finne ut av sånne ting heller, så vi måtte evt betalt noen for å reparere det for oss og det koster.)
Gjest uni kum Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Er vel ca 10-12 år kanskje. Kommer jo litt an på hvor ofte man vasker og alt slikt også, om man fyller på for mye klær, slik at det blir for tungt. Hadde ikke spandert noen reparasjon på en såpass gammel maskin tror jeg ikke. Og når vi er inne på det så er maskina vår også 9 år, og komfyren og oppvaskmaskina. Krysser fingrene for at ikke alt går samtidig hvertfall
Turtelduen Skrevet 30. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2011 Hehe, heldigvis er oppvaskmaskina ca 5 år og komfyr kun 1 år (men er allerede ødelagt, takk for reklamasjon) Men sjekker nå som jeg vakser samme program igjen, uten flytende vaskemiddel... (enda jeg har vasket med den i over 4 uker nå)
Turtelduen Skrevet 30. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2011 Forresten: Med 5 barn går det en 2 vasker pr dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå