Gå til innhold

Er så godtesyyyyk...


Anbefalte innlegg

Skrevet

PMS til de grader og har bare lyst på junk og snop.

Men det går jo ikke en hel uke i strekk.

Hva gjør du når det står på som værst?

Hjelper ikke akkurat med en liten en i hus som har influensa, er våken hver time hele natta og griner dagen lang...zzzz... Akkurat nå driter jeg i om jeg blir en kule til slutt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg holder ut ved og drikke et glass med cola om kvelden.og spiser litt usunt på brødskiva. eller usunn middag. nam nam..

Skrevet

Ikke får å være slem, men jeg ser på bilder av tykke folk. Da får jeg mindre lyst på godteri....

Skrevet

Spis regelmessig så du unngår å bli skrubbsulten

 

Lag en smoothie

 

Spis en neve med mandler eller andre nøtter

 

Puss tenner med nok tannkrem til at det neste du putter i munnen smaker vondt :-/

 

 

 

Skrevet

Kjøp mist fire forskjellige tyggiser og bytt jevnlig ;)

 

Spis sukkerfrie drops til du promper..

 

Tin frosne bringebær i microen og ha vaniljeyohurt på.

 

Drikk et glass saft.

 

Spis en brødskive med sjokoladepålegg ;)

 

Skrevet

Heng en plakat/bilde av den mest sexy dame kroppen du vet om på skapet der det usunne befinner seg!

 

Da får du ikke lyst ;D haha.

Skrevet

Spiser en kjærlighet på pinne...............varer lenge.....nam nam.......

Skrevet

kutt opp frukt og spis, eller så bruker jeg å kutte opp grønnsaker og dipp, da stapper jeg i meg til jeg er kvalm. er ikke så mye kcalorier i 1 dl rømme eller kesam, og grønnsaker kan du faktisk frotse i uten å tenke på kcaloriene. =) blir mett av det også.

 

Har frosne bær, vaniljeyogurth eller vaniljekesam, eple juice og banan i blender og du har en digg smoothie.

 

Er det virkelig ille, som det kan være noen ganger i PMS tiden, så spiser jeg en sjokolade jeg altså :)

Skrevet

Jeg pleier å tenke på de jeg kjenner som er slankeoprerete jeg, og tenker at sånn vil jeg aldri bli...da går søtsuget over gitt.

 

Gjør det allikevel ikke det av en eller annen grunn, så tar jeg meg et glass vann og en bødskive ;)

Skrevet

Jeg drikker en kopp te med sukker.

Skrevet

Et løfte til meg selv om at jeg skal unne meg noe godt når jeg har trent først. En skikkelig løpetur eller en time med styrketrening på stuegulvet forbrenner nok til at jeg kan spise sjokolade med god samvittighet. Det rare er at etter trening hart jeg som regel lyst på noe sunnere som brød eller grøt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...