Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Er det viktigst at den er sunn og frisk? Eller at den ser bra ut? Er det viktigst at andre syns det ser bra ut? Eller at den kan brukes til det den skal? Tenker du mye på kropp og helse?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Jeg tenker vel at hvis kroppen er sunn og frisk så kan den brukes til det den skal. Det viktigste for meg er at jeg trives, ikke hva andre mener. Men når det er sagt så har jeg en veldig bra kropp;) Er opptatt av hva jeg spiser. Ikke pga vekt, men fordi jeg vil være sunn "innvendig". Tenker nok akkurat passe på kropp, ikke for mye men heller ikke for lite...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 At den er sunn og frisk og kan brukes til det den skal er uten tvil viktigst. Tenker en del på det. Ettersom jeg har pasert 40 må jeg begynne å jobbe litt mer for å vedlikeholde styrke, kondisjon og beveglighet enn det som har vært nødvendig til nå.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Jeg hater min egen kropp. Jeg er slank, men etter fødsel er den ikke den samme lengre. Jeg er sunn, trener, det er veldig viktig. Er også viktig for meg å ha god kondisjon, det jobber jeg med nå Jeg bryr meg om hva andre syns, ja, uheldgivis. Men det viktigste er at jeg selv trives. En dag er jeg kanskje fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Jeg elsker min kropp! Den har bært fram digre babyer og holder seg frisk. (stort sett) Den elsker å trene og den ser bra ut! Vel er puppene små og magen et skrukkeskinn, men det driter jeg i. Jeg er mer veltrent, muskulær, utholden, har bedre kondisjon og jeg får flere lange blikk fra menn i alle aldre enn jeg noen gang gjort før. Og det beste av alt: etter å ha gått ned 15 kilo holder vekten seg stabilt lav uansett hva jeg spiser:-)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 Jeg hater kroppen min og tror jeg aldri vil bli "venner" med den. *Den er smellfeit og nekter å gå ned i vekt tross trening og grete roede *Den blånekter å bli gravid *Jeg tenker konstant på kropp og helse, og har dårlig samvittighet hver gang jeg putter noe i munnen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå