Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 I brevet jeg fikk om at jeg skulle få overgangsstønad så stod det at jeg måtte gi beskjed visst inntekten min økte med mer en 10 %.. Blir kontantstøtte regnet som inntekt? Er ferdig i permisjon no, og da viser det seg at inntekten min kommer til å øke litt, men ikke så mye som 10 %. Men visst kontantstøtten blir regnet som inntekt så blir økningen over 10 %. Noen som kan svare meg på dette?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Tror ikke KS regnes som inntekt, det er jo en ytelse, samme som barnetrygden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå