Gå til innhold

Os og kontantstøtte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I brevet jeg fikk om at jeg skulle få overgangsstønad så stod det at jeg måtte gi beskjed visst inntekten min økte med mer en 10 %.. Blir kontantstøtte regnet som inntekt? Er ferdig i permisjon no, og da viser det seg at inntekten min kommer til å øke litt, men ikke så mye som 10 %. Men visst kontantstøtten blir regnet som inntekt så blir økningen over 10 %. Noen som kan svare meg på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke KS regnes som inntekt, det er jo en ytelse, samme som barnetrygden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...