Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Begynte i et vikariat i juni, ble lovet hele tiden at jeg skulle inn på fastlønn, kontaktet selv lønningskontoret nå og de sier jeg er meldt inn som om jeg skal ha lønn etter ekstravakter enda jeg har fast turnus og gå i:( Dette synes jeg er mildt sagt elendig, har mest lyst og bare slutte i jobben når de sier en ting og gjør noe helt annet:( Har nå opprettet kontakt med min fagforening så hun skulle ta kontakt med meg så snart det lot seg gjøre. Noen som vet hvordan reglene for fastlønn er?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Ta kontakt med lederen din og spør, i tilfelle det er en misforståelse eller forglemmelse. Tåpelig å sutre om "faens dritt leder" før du vet hva som faktisk har skjedd.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Du har vel en arbeidskontrakt. Om det står noe annet der enn hos lønningskontore er det sikkert noen som har gjort en feil. Alternativet er at dere har misforstått hverandre. Kansje den som annsatte deg mente at du skulle inn på fast lønn etter hvert eller at du får like mye pr time som om du hadde vært fast annsatt. Ring rette vedkommende og spør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå