Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 vi har to små barn sammen, hvert gift i to år. vi har det utrolig fint sammen helt til familien hans blander seg inn. vi har hvert sammen i 5 år. og trives sammen. familien hans blander seg inn i ting hele tiden og jeg tollererer ikke det. jeg har sagt ifra gang på gang at de ikke har noe med det. og at det er vår avgjørlse. det kan være alt fra hvem som skal klippe barna, gave til barna, huse vårt, hva vi skal ha til middag, hvem jeg er hvem med på facebook. hvordan vi pusser opp huset, hvilke sko vi kjøper til barna... bare noe av det vi har hvert gjennom de siste ukene. min mann ser ikke problemet med at dem blander seg. noe jeg gjør.. vi har gått til psykolog og det hjalp,. men nå er ting ille igjen. og jeg vil ikek måtte bruke masse til hos psykolog for at han skal se hva som skjer.. jeg er sliten og møkka lei av familien hans. min mann har to søstra som har gjort ting vanskelig for oss. i barnedåper, og bryllup. jeg klarer ikke bestemme meg da vi har det bra så lenge familien hans ikke blander seg eller at vi ikke prater med de på noen dager.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Det høres ikke ut som løsningen er å gå i fra mannen din i alle fall. Hold deg unna familien hans. Bor dere nær hverandre? Gjør så hardt du kan å ignorere dem. Det er deres barn. Mannen må jo se etterhvert hva som skjer..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 det hadde jeg håpet til nå. han ser ikke hva som skjer. og jeg er utrolig glad i min mann og vil innerst ikke gå fra han. men føler jeg burde for og få fred og ro.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Hva mener du med at de blander seg inn? Det kan jo hende at du er litt nærtagende..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 de blander seg inn hver gang de har mulighet,. par ganger i uka. og lager et helvette om de minste ting. så nei jeg er ikke nærtagende. de har holdt på sånn siden vi ventet det første barnet allså 4 år siden nå.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 Er det mine svigers du har ? Bare mine skal vite hva vi tjener, timelønnen vår, hva vi kjøper. Alt som skjer, skal dei vite om. Så jeg vet akkuratt hva du snakker om. Det er SLITSOMT ! Jeg har selv hatt i tankene att jeg kansje burde forlate mannen min for å få litt frihet tilbake. Men jeg sa til mannen min, att vist ikke han ga beskjed til moren sin att vi skal ha ett privatliv, så klarte jeg ikke mer. Det blei for slitsomt for meg å vite ho alltid viste alt. Så han gjor det, å nå sier vi nesten ingenting til hun lenger. Det ender opp med att hun blir sur å grinete, men det kunne ikke brydd meg mindre, rett å slett. Du fortjener ett privatliv du og, så du må si i fra att nå er det nokk. Jeg vet hvor tungt du har det.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #7 Skrevet 30. august 2011 takk jeg har prøvd. men det nytter ikke. derfor jeg vurderer det neste steget med og gå fra mannen. har sagt hva jeg mener og at jeg ikke orker og ha det sånn. men han gjør ingenting med det. han sier bare det er min familie og jeg nekter aldri deg familie rundt deg. (jeg bryt kontaktet med min far,besteforeldre pga min mann, han ble mobbet og presset ut av familien av de.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå