sindregutten Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Nå har jeg endelig penger nok til å fikse teposene mine etter amming. Skal bli så godt å få det gjort å føle seg vell igjen. Har fått time 23 september, er litt over 3 uker til men det går vel fort. Gleder meg allers mest, men gruer meg også litt er ivertfall kjempe spent. Vil kun fylle ut huden igjen slik at det ser mest naturlig ut:) Noen er som har nettopp fått silikon eller har silikon som vil dele erfaringer. Ser de naturlige ut, føles de naturlige osv?
Bad habits har tre små Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Gratulerer - det blir sikkert supert:-) Har en venninne som tok samme operasjon for to år siden. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om resultatet... hun er nemlig veldig tynn, og de la innleggene under musklene. Når hun spenner musklene, tyter liksom silikonen frem... ja, vanskelig å forklare, men det ser ikke helt ok ut. Hun ser litt sprengt ut;-) Jeg leker med tanken om å løfte mine, men tror aldri jeg kommer til å tørre! Dessuten er jeg ganske gammel. Hadde jeg vært under 30 og mor til tre, så hadde jeg nok vært mer opptatt av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå