Gå til innhold

Viggo venneløs.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, ikke fullt så gale ;) Men kunne rett og slett tenkt meg en nettvenninne :D Andre som kunne tenke seg det? Har en Nordsjøarbeider som mann, og kunne tenke meg at du også hadde d!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg det..

Mannen min er ikke nordsjøarbeider da, men han har reisejobb og er mye borte.

Skrevet

Jaa:)) Hvordan sender jeg postmelding? Haha har aldri gjort det før:P

Skrevet

11:41 va meg HI foressten :P

Skrevet

1. Skriv brevet

2. Putt det i en konvolutt merket med navn og adresse på mottager

3. Klistre på frimerke

4. Putt i en RØD postkasse (av typen som blir tømt av Posten)

Vips, du har nå sendt en postmelding

Skrevet

Nææh jøss, e d sånn d foregår alså?

Skrevet

Hvis du signerer med nick HI så skal jeg gjøre det :)

Hilsen hun første som svarte..

Skrevet

Ja, d e d vettu! Skulle ikkje tro d men! ;) Håpe du finn fleire nordsjøenka da:) kjedeli me en som jobbe mye til tider!

Skrevet

Da har jeg lært noe i dag og, hehe ;) Ja det kan vær litt kjedeligt til tider, men går som regel greit:)

Ja send en melding du :)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...