Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Neida, ikke fullt så gale Men kunne rett og slett tenkt meg en nettvenninne Andre som kunne tenke seg det? Har en Nordsjøarbeider som mann, og kunne tenke meg at du også hadde d!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Jeg kunne tenkt meg det.. Mannen min er ikke nordsjøarbeider da, men han har reisejobb og er mye borte.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Jaa:)) Hvordan sender jeg postmelding? Haha har aldri gjort det før:P
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 1. Skriv brevet 2. Putt det i en konvolutt merket med navn og adresse på mottager 3. Klistre på frimerke 4. Putt i en RØD postkasse (av typen som blir tømt av Posten) Vips, du har nå sendt en postmelding
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #7 Skrevet 30. august 2011 Hvis du signerer med nick HI så skal jeg gjøre det Hilsen hun første som svarte..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #8 Skrevet 30. august 2011 Ja, d e d vettu! Skulle ikkje tro d men! Håpe du finn fleire nordsjøenka da:) kjedeli me en som jobbe mye til tider!
mamma2010 Skrevet 30. august 2011 #9 Skrevet 30. august 2011 Da har jeg lært noe i dag og, hehe Ja det kan vær litt kjedeligt til tider, men går som regel greit:) Ja send en melding du hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå