Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Min mann har fått time til sterilisering. Og jeg er deprimert og gråter. Jeg er usikker på om jeg vil ha ett barn til. Han sier 4 er nok ! Håper denne lysten på baby går over..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Kjedelig situasjon, men dere må jo nesten være to om å ha lyst på en til da;) Ideelt sett så burde dere jo være to om å ville kutte strengen også, men dersom han er sikker på at han ikke vil ha flere, så er det vel ikke mye du kan gjøre annet enn å prøve å snakke med han:) Her har mannen gjort det, men vi var begge enige om at vi var ferdige...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Jeg syns det er viktig at et par blir enig over om man har fått ønsket antall barn. Samtidig er 4 jo allerede over gjennomsnittet og disse skal følges opp. Jeg som mann hadde vært litt skeptisk å overlate prevensjon til en dame jeg visste var verpesyk.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Takk for svar Minn mann har bestemt oss, blir ikke flere. Jeg er i sorg, men vet at det sikkert er fornuftig å gi oss nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå