Gå til innhold

De morsomme replikkene i humorprogram. Hvem lager de?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ikke programlederene og gjestene selv, som feks i nytt på nytt.

Er ikke det meste planlagt i forkant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sitter noen mennesker på et kontor som ikke liker seg i rampelyset eller av andre grunner ikke egner seg som skriver og sender monologene videre.

Nytt på nytt som du selv nevner er 98% manus.

Skrevet

Det meste er planlagt på forhånd, også i Nytt på nytt. Ingen som klarer å være spontant morsomme hver gang og over tid, så det tar man ikke sjansen på.

 

Det sitter en hel redaksjon av folk som finner på punchlines og utarbeider. Gjerne i samarbeid med dem som skal fremføre dem, da. Det skal jo helst kjennes naturlig!

 

Må være en artig, men slitsom jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...