Gå til innhold

Vaskedag, Gi meg motivasjon....

Anbefalte innlegg

Skrevet

................... Hater husarbeid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn en belønning som du får når du er ferdig! =)

Sjokolade og pepsi max funker best her ;) Lykke til!

Skrevet

Hehe, nå skal jeg være skikkelig kjiip.... Det er vaskedag her også, snart kommer vaskehjelpen;-p Jeg hater vasking så mye at vi kom frem til at betalt vasking 2 ganger i mnd er det beste. Så støvsuger jeg utenom og vasker do og slikt.

Skrevet

Høy gla musikk mens du vasker og sjokoladepremie når du er ferdig! Jeg er ferdig..:-)

Skrevet

For meg er det håpløst når jeg først har satt meg ned... Satte meg ned for ca 45min siden etter halvvasket hus fordi jeg "fortjente en liten pust i sofaen" og her sitter jeg fortsatt. Og nå er det jo snart på tide å spise lunsj:-p

Ellers er mitt beste tips og bare komme seg opp (eller egentlig å aldri sette seg ned) og bestemme seg for at man ikke skal stoppe før man er ferdig. Det er min plan videre, skal bare sitte 5min til først;-)

Skrevet

Hehe. Nå er jeg nesten ferdig, men tar meg en pust i bakken. Med druer. Jeg slanker meg nemlig. Så sjokolade tilhører bare lørdag. Heldigvis elsker jeg druer. Har vasket gulvene, lister, dører(jepp her er det skikkelig nedvask), skapdørene, toppen av komfyren. Skal vaske badet neste.

Skrevet

Hvor mye betaler dere vaskehjelpen? Det hørtes nemlig skikkelig digg ut!! :D

Skrevet

Vi betaler 400kr per gang:-D vel verdt pengene...

Skrevet

For min del når jeg ikke har noen motivasjon til å vaske er at jeg pleier og tenker på trening. Hvor mye jeg kommer til å forbrenne av kalorier etc. Setter på noen glad musikk også går det sin gang.

Skrevet

Hater virkelig å vaske hus også... lar det gå for lenge mellom hver gang jeg tar ett tak. Men skal straks få tilbake vaskehjelp to ganger i måneden. Hadde det tidligere og det er jo helt fantastisk. Regner med vi kommer til å betale rundt 450 kroner gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...