sillyfilly og Olivia Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 ................... Hater husarbeid.
mammadaltenpipestilken Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Finn en belønning som du får når du er ferdig! =) Sjokolade og pepsi max funker best her Lykke til!
NormaJean Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Hehe, nå skal jeg være skikkelig kjiip.... Det er vaskedag her også, snart kommer vaskehjelpen;-p Jeg hater vasking så mye at vi kom frem til at betalt vasking 2 ganger i mnd er det beste. Så støvsuger jeg utenom og vasker do og slikt.
Jojo x3 Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Høy gla musikk mens du vasker og sjokoladepremie når du er ferdig! Jeg er ferdig..:-)
mamman til to gutter Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 For meg er det håpløst når jeg først har satt meg ned... Satte meg ned for ca 45min siden etter halvvasket hus fordi jeg "fortjente en liten pust i sofaen" og her sitter jeg fortsatt. Og nå er det jo snart på tide å spise lunsj:-p Ellers er mitt beste tips og bare komme seg opp (eller egentlig å aldri sette seg ned) og bestemme seg for at man ikke skal stoppe før man er ferdig. Det er min plan videre, skal bare sitte 5min til først;-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 30. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2011 Hehe. Nå er jeg nesten ferdig, men tar meg en pust i bakken. Med druer. Jeg slanker meg nemlig. Så sjokolade tilhører bare lørdag. Heldigvis elsker jeg druer. Har vasket gulvene, lister, dører(jepp her er det skikkelig nedvask), skapdørene, toppen av komfyren. Skal vaske badet neste.
sillyfilly og Olivia Skrevet 30. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2011 Hvor mye betaler dere vaskehjelpen? Det hørtes nemlig skikkelig digg ut!!
NormaJean Skrevet 30. august 2011 #8 Skrevet 30. august 2011 Vi betaler 400kr per gang:-D vel verdt pengene...
**¤¤** Skrevet 30. august 2011 #9 Skrevet 30. august 2011 For min del når jeg ikke har noen motivasjon til å vaske er at jeg pleier og tenker på trening. Hvor mye jeg kommer til å forbrenne av kalorier etc. Setter på noen glad musikk også går det sin gang.
Pjuskesnusken Skrevet 30. august 2011 #10 Skrevet 30. august 2011 Hater virkelig å vaske hus også... lar det gå for lenge mellom hver gang jeg tar ett tak. Men skal straks få tilbake vaskehjelp to ganger i måneden. Hadde det tidligere og det er jo helt fantastisk. Regner med vi kommer til å betale rundt 450 kroner gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå