Gå til innhold

Slankemål


Villa villekulla

Anbefalte innlegg

Har meldt meg inn i vektklubb.no og har satt meg delmål på veien ned til min trivselsvekt. Men jeg trenger tips til hvilke premier jeg kan gi meg selv når jeg når disse målene. Dette er min motivasjon. Første delmål skal jeg kjøpe meg støvletter. Og når jeg har tatt av 20 kg som er mitt endelige mål så skal jeg handle meg ny garderobe :) Håper dere kan gi meg noen andre tips og ideer. Gjerne noe som ikke koster flesk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har en del plagg som er blitt for små. Mine slankemål er å komme inn i disse plaggene, og å kjøpe meg nye :)) Shopping er gøy når man har gått ned noen kg. Trenger ikke kjøpe så dyre klær (mye fint og billig på H&M), også kan man kjøpe favorittplagget i et nr. mindre etter hvert som man går ned i vekt. Inspirerende mål for min del :)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg skal kjøpe en av yndlings buksene mine etter hver str jeg kommer i :) (f.o.m str 46) bootcut jeans m lavt liv og kanskje en genser(?) *dagdrømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal unne meg en etterlengtet operasjon hvis jeg noengang når målet mitt (nei, ikke fettsuging, hehe). Det burde jo være motivasjon nok det, men nei her kommer vi oss ikke unna kiloene og sjokoladen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...