Villa villekulla Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Har meldt meg inn i vektklubb.no og har satt meg delmål på veien ned til min trivselsvekt. Men jeg trenger tips til hvilke premier jeg kan gi meg selv når jeg når disse målene. Dette er min motivasjon. Første delmål skal jeg kjøpe meg støvletter. Og når jeg har tatt av 20 kg som er mitt endelige mål så skal jeg handle meg ny garderobe Håper dere kan gi meg noen andre tips og ideer. Gjerne noe som ikke koster flesk
lille sprelle Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Det spørs jo på hvilke hobbier du har osv det! Nytt sportsutstyr f.eks.? Ansiktsbehandling? SPA?
Fire småtroll Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Hva med å spare penger? Hvor mye må du jo ta etter lommeboken, men om du kjøper en sånn sparebøsse du må ha boksåpner for å åpne og putter penger i den for hver kilo du går ned har du penger til klær når du er i mål. Om du sparer 100 kr pr kilo ned f.eks, har du 100kr x 20 = 2000 kroner å handler for. Makter du det kan du spare 200 kr pr kilo, da har du virkelig en gulrot når du endelig når målet.
Villa villekulla Skrevet 31. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2011 Takk for tips Det med sparing var lurt. Dette skal jeg jammen gjøre Flere som har noen ideer?
har fått lita pia Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 kan jo belønne deg selv med en liten reise, hotell og gode venner treningstøy/utstyr medlemskap ipå spenst en tur ut på byen hvertfall lurt å ikke bruke mat som belønning
Gjest Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Treningsutstyr er en fin "premie!. Jeg har fornyet hele treningsgarderoben, har kjøpt meg dyre og fine løpesko. Treningen blir morsommere, og man føler seg fin mens man trener! Jeg har også kjøpt meg en ipod for å høre bra musikk mens jeg jogger. Uvurderlig treningseffekt! Og treningsglede i massevis:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå