Gå til innhold

En EKSTREMT etterlengtet frihelg med mannen. Hvor hadde du dratt ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har 3 barn og sjeldent barnefri, men om noen uker har vi fått en langhelg helt for oss selv.. Føles som jeg er sluppet ut av et fengesl, en uvirkelig frihet ;) ? Vi liker steder med litt stander og vil gjerne få et flott opphold et sted og kosa oss skikkelig ;) Tips takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fninsing og flørting på sjarmerende pub'er, hånd i hånd gjennom byens vakre parker, dim sum i china towm med spennende drikke, musical, og sex på hotellet...bare forslag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barcelona! Heeelt klart et fantastisk sted!

Likte også Riga, da får man store hotellsvitter for en billig penge, det er litt deilig! Og så er det utrolig billig med spa der =) Og mange hyggelige kafeer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får også snart en slik helg. Har bare hatt en før.

 

Sist var vi i Amsterdam og denne gangen skal vi til Stokholm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lisboa!

Fantastisk fin og romantisk by med god mat og deilige temperaturer når det begynner å bli høstguffent her hjemme.

 

Også er portugiserne mye vennligere enn for eksempel franskmenn, spanjoler og italienere. Deilig å slippe å bli utpekt som nordisk blondine og råflørta med av alle mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg ikke bor i nærheten av Gardermoen, men en mindre flyplass, så pleier jeg i grunnen å gå systematisk til verks på de destinasjonen man kan fly direkte til fra min flyplass og sjekker flytiden. Valget faller da på byen med best flytid slik at vi får mest mulig ut av helgen. Er ikke så farlig hvor vi er, vi koser oss uansett! Forrige gang ble valget Frankfurt, det var i desember med stort julemarkded i byen, det ble veldig koselig.

 

Så hvis dere ikke har flust med direkte fly å velge mellom så er mitt tips: sjekk rutetabellen og velg det som gir dere mest tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubrovnik eller Riga - begge byene har nydelige gamlebyer, god mat og i det hele tatt en fantastisk stemning :) Superromantisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har tre barn og en hektisk hverdag ville jeg ligget langt unna f.eks. London. Der er det hektisk og mye støy,. Det dere trenger en f.eks. en tur til Nice eller Palma. Der er det storby med med søvnig sør-europeisk stemning. Storby og strand så mye hyggeligere syns jeg enn å reise til London med kjæresten. Barcelona som nevnes her, har jo også de samme ingrediensene, men er også en hektisk by. Har personlig ikke vært i Lisboa, men har kun hørt positive ting om den byen også.

 

God tur og nyyyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gjerne reise til Firenze igjen, elsket virkelig den byen. Men det går jo en del til til reise om man skal dit da..

 

Antagelig ville vi valgt Amsterdam, der har vi vært mange ganger så vi kjenner byen litt og slipper bruke tid på å finne frem. Det er god stemning i Amsterdam, rent og koselig med skjeve hus, kanaler og mange rare mennesker ;)

God mat, fantastiske shoppingmuligheter, og en kjempefin stoooor park å rusle i.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært 2 ganger i praha.. det er virkelig å anbefale!! :) begge gangene jeg har vært der har vært i mai-måned.. så jeg aner ikke hvordan det er på denne tiden av året, men det er en utrolig fin by! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...