Gå til innhold

I dag har jeg tenkt å prøve analsex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men er livredd for å "drite meg ut", bokstavelig talt :P Har hørt det har skjedd med andre at det har lukta bæsj og at mannen har fått det på penis.. Hva kan jeg gjøre for å unngå det? Jeg har aldri gjort dette før og har ikke peiling :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel i første omgang skal du vel være glad om du får den inn i det hele tatt

Skrevet

Myte.. Såsant du ikke er veldig dritatreng/har diare så går det vell bra. Helt ærlig så føles hele greia ut som om man bæsjer en uendelig lang kabel uansett. Just so you know

Skrevet

ikke ha store forhåpninger, det er helt jævlig

Skrevet

Bare pass på at du ikke er drita-trengt eller rar i magen i utgangspunktet så vil det gå bra :)

Og det er ikke så jævlig nei! Bare ta det med ro og bruk plenty med glidemiddel

Skrevet

Jeg har aldri fikset det. Sprukket og blødd hver gang jeg har prøvd. Og hatt store problemer med å gå på do i lang tid etter.

Men aldri fått klage på skitten pikk..... Det er nok greit så lenge du har passet på å tømme tarmen på forhånd.

Skrevet

Det kan være litt ubehagelig de første gangene, nettopp pga at man er redd for avføring og de greiene der. Og, ja, det skjer innimellom at mannen har litt på penis etterpå, men oftest ikke og er det noe, så er det som regel veldig lite.

Når man kommer litt inn i det og klarer å slappe av, så er det veldig deilig, mye bedre enn vaginal sex, synes jeg. Gled deg!

Skrevet

Har prøvd med mannen min mange ganger. Den er for stor rett og slett og vi har ikke sjangs å få den inn. Ender bare med at jeg får driiiit vondt og det blir ikke noe sex i det hele tatt

Skrevet

Hmmm....fortreffelig informasjon til dagens frokost :-P

Skrevet

Tusen takk for svar, dere :D

HI

Skrevet

Pass på å bæsje før du prøver det ellers kan du risikere at han får bæsj på penis.

Men altså. Han bør bruke kondom. Det er bakterier bak i der som han ikke burde få på stoltheten sin..

Ikke bare la han presse seg inn, dere på varme opp først, med en finger først til det føles behagelig også to fingre også 3 fingre så kan han prøve seg. Det tar ganske lang tid før en kan pule i bakenden.

Men ja det føles i grunn ut som du må bæsje, mens han holder på.

Skrevet

Sørg for at du har vært på do før dere setter igang. Går også an å spyle litt ekstra med dusjen. Litt vann oppi der er ikke farlig så lenge man ikke spyler seg bak hver eneste dag ;)

Når dere setter igang må dere passe på å begynne svært forsiktig. Gjør det vondt går dere heller et steg tilbake (dvs begynn med en finger, fortsett med to, så tre, så penis - litt avhengig av hvor stor penisen hans er). Analsex skal være litt vondt-godt i begynnelsen, men balansen mellom vondt-godt og vondt er hårfin!

Sørg for at han tar det svært forsiktig i begynnelsen, det tar litt tid å venne seg til å bli tatt bak. Og for guds skyld; ikke glem å bruke masse glidemiddel!

Lykke til, og kos deg! Analsex er så undervurdert at det er en skam :D

Skrevet

Det er en risiko,men hvis man skyller rektum før analsex så er sjansen liten. Det du trenger er en 100ml engangsprøyte med lunkent vann og helst litt glid, fyllopp bak og sett deg på do, gjenta et par ganger. Dusj og vask deg ekstra godt bak med intimsåpe så er du ren og klar. Husk glid!

Sprøyten kan du bruke igjen til samme bruk hvis du rengjør den godt med varmt såpevann etter bruk.

Husk at det er viktig å være skikkelig tent før dere begynner, og at han må være forsiktig, gjerne bruke finger eller en tynn liten dildo og glid før analt samleie. Viktig at du prøver å slappe godt av. Når det er gjort rett, man er ren bak og avslappet så kan det være en deilig opplevelse. Vi hadde mye analsex før jeg begynte på sikker prevensjon, siden kondom var litt kjedelig for ham, så vi hadde samleie med kondom først og avsluttet med analt samleie uten kondom.

Analt samleie uten kondom er kun for par der begge er friske og sykdomsfri vil jeg pressisere!

Skrevet

Analsex er superdeilig :-) men man MÅ slappe av, ellers er det bare vondt.

For meg har det faktisk vært best når jeg har drukket, sikkert fordi jeg greier å slappe av max da. Og så er det superviktig at du er skikkelig kåt før han prøver. Good luck ;)

Skrevet

Tusen takk for tips! Dere er vel skjønne! hehe'! Det blir jo helt sikkert bra, skal ta og bruke goood tid.

HI

Skrevet

Åh nei jeg får vondt i meg bare av tanken på det du nå skal prøve!

Jeg har prøvd noen ganger, og det er vondeste jeg har opplevd.

Jeg tar heller en fødsel, enn å bli pult bak. Gråt lenge etterpå. Helt fælt er det!

Får håpe det blir en bedre opplevelse for deg.

Skrevet

Om det gjør vondt har man ikke gjort det riktig da. Da har man verken varmet opp nok eller tatt nok glid på. Det trenger ikke nødvendigvis være godt, selv om veldig mange synes det men vondt skal det ikke gjøre!

Lykke til, det blir sikkert bra. Bare slapp av og ikke vær nervøs, som flere her sier så er det kjempedeilig :)

Skrevet

Du kan faktisk kjenne etter om d er bæsj i endetarmen med å stikke fingerne oppi skjeden og kjenne mot veggen som går mot rompa! kjenner du ik noen harde kuler el klumper er d tomt ;) høres kanskje rart ut, men d er et godt triks vist du er usikker...

vist du ikke vil at d skal gjøre ondt, er d lurt at sambo fingrer deg i rompa forst, for å åpne litt å få musklen til å slappe av. jo mer du slapper av i ring muskelen, jo bedre vil d kjennes! det vil kanskje føles litt ondt/rart ak til å begynne med, men ta d rolig til å begynne med til dere er vant med d ;) husk glidekrem, det er nemlig ikke noen naturlig glidemiddel i den enden! :P

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...