Gå til innhold

Endelig!!!!!!


-feb'14-baby på vei❤-

Anbefalte innlegg

Endelig kom den etterlengtede dagen! Ferdig med uke 12 i dag og er strålende fornøyd med det:):) 2. trimester imorra! Tiden har gått fryktelig sakte! Nå er det bare å se fram mot ordinær ul i uke 29:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på UL i dag og er nå 14+6 og det er så herlig å være ferdig med de første 12 ukene. Har begynt så smått og kjenne liv selv, men kjempekoselig å se lille nurket suge på totten og tumle rundt inni der:). Gleder meg masse fremover og skal heretter bare nyte resten av svangerskapet og kose meg:)

 

God klem til deg og kos deg masse fremover.

 

 

,.'

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig da! :) Husker selv at det var en befriende følelse å vite at nå var det alt så mye "sikrere". Lykke til med ultralyden. Enda en milepæl. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, kjenner du liv alt? Da har jeg ennå mer å glede meg til i nær framtid:):) Så gøy med ul, da! Jeg var på siste i uke 10 og det var liv i den lille krabaten allerede da! Helt herlig å se på:) Kos deg masse framover du også! Vi er heldige, vi;)

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, føler jeg slapper litt mer av allerede:) Føles veldig godt! Tusen takk og lykke til videre til deg også og kos deg masse:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sies at en som har født før kan føle liv mye tidligere enn de som er første gangs, da de vil kjenne igjen tenene fra sist.

 

Ellers er det vel ikke vanlig å starte å kjenne det før rundt tiden en tar ordinær ultralyd på sykehuset. Rundt uke 18-20?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...