Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #1 Skrevet 30. august 2011 Hadde aftenvakt på jobb i går, da jeg kom hjem så det ikke ut i yttergangen, poden hadde vært på fotballtrening og som den bortskjemte drittungen han er så hadde han bare gått rett inn med møkkette fotballsko. Greit nok, men når mannen i tillegg prioriterer og sitte på pc en og knapt lage mat til sine egne barn da kjenner jeg at jeg blir meget forbannet:( Så i dag må jeg altså finne frem vaskebøtta og vaske opp dritten etter mine "gullgutter" om man kan kalle dem for det:((
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #2 Skrevet 30. august 2011 Velkommen hjem! Slik har jeg også blitt møtt. : (
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Kjenner meg igjen. Sier som hu over meg,Velkommen hjem! Er ikke noe koselig å blli møtt av slikt i døra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå