Gå til innhold

Blir gal av min mann snart:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aftenvakt på jobb i går, da jeg kom hjem så det ikke ut i yttergangen, poden hadde vært på fotballtrening og som den bortskjemte drittungen han er så hadde han bare gått rett inn med møkkette fotballsko.

Greit nok, men når mannen i tillegg prioriterer og sitte på pc en og knapt lage mat til sine egne barn da kjenner jeg at jeg blir meget forbannet:(

 

Så i dag må jeg altså finne frem vaskebøtta og vaske opp dritten etter mine "gullgutter" om man kan kalle dem for det:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hjem!

 

Slik har jeg også blitt møtt. : (

Skrevet

Kjenner meg igjen.

 

Sier som hu over meg,Velkommen hjem!

 

Er ikke noe koselig å blli møtt av slikt i døra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...