Gå til innhold

går det ikke barnevogn baki en rav4? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil ha ny bil, en 4hjulstrekk, men må jo få barnevogn i den... forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke denne bilen men etter å sett bilder så vet ikke helt. Kanskje på tvers...plassen bak ser ikke lang nok ut men jeg går utifra bilder bare ...

Skrevet

har bare sett bilder jeg også, ser ikke ut som det er plass, men skal dra til en forhandler å sjekke det ut i morgen :D

Skrevet

Det kommer helt an på hvilken vogn du vil ha/trenger, hvis du handler vogn etter den bilen du har/trenger, så vil det gå bra. Vi hadde en suzuki swift da vi fikk vår første, jeg tror faktisk at den har det minste bagasjerommet på markedet. Vi måtte lete litt etter vogn som passet, og prøve i bagasjerommet for å se om den passet, men til slutt fant vi en vogn som passet, lett og liten sammenlagt - en Brio Sing forresten, genial vogn for de med liten bil. Etter hvert som familien ble enda større måtte vi bytte ut bilen, men kombinasjonen av type vogn og type bil tenker jeg er viktig.

Skrevet

Tror du får plass til en vogn på siden, om du skjønner. men da er det altså bare dette du får plass til også. ikke noe familiebil dette akkurat.

å det minste bagasjerommet på markedet tror jeg toyota aigo har.

Skrevet

nei det er nok ikke en bil man får så mye inni... er det noen annen 4hjulstrekker som har større bagasjerom?

Skrevet

Ønsket meg også veldig en RAV 4, men måtte oppgi nettopp pga barnevogn! Ikke å anbefale som familiebil! Endte opp med Honda CRV, og nummer tre er på vei inn i baksetet om få uker : ) Svært fornøyd med den!

Skrevet

takk :) da slipper jeg å spekulere, for vi har kjøpt vogn og jeg har egentlig en helt utmerket familiebil, men skulle så gjerne hatt 4hjulstrekk. da får vi heller sjekke andre biltyper :)

Skrevet

Kommer ikke touran med 4 hjulstrekk? vi skal kjøpe oss en Touran 7 seter nå som vi venter nr 3. det er veldig god plass. om man velger en med 5 seter så er det stor plass i bagasjerommet, og hvert sete bak er så stort at å ha 3 bilstoler er inget problem =)

Skrevet

Er ikke så gla i vw, så skal prøve/se på crv`en først i allefall så får vi se, men takk for tips :) :)

Skrevet

Jeg har hatt Toyota Rav, fikk da inn TFK tvillingvogn, og 3 barneseter.

Så det går, dog trangt.

Vil anbefale Avensis st.vogn. Alle suvene er høye og det er tungt å løfte vogn ut og inn.

En Rav er ekstrem dyr i drift, min brukte over 1.3 liter på mila, var bensin.

Men, er en veldig lett kjørt bil da.

Skrevet

Legge til at den jeg hadde var 06 mod av ny type, den er 13 cm lenger enn de gamle.

Skrevet

Det er toyota avensis jeg har, men trenger 4hjulstrekk. avensisen er kjempebra å vet at jeg egentlig ikke burde bytte den ut, men vi har så "kjinki" vei rundt huset :/ og 06 modell blir kanskje litt i dyreste laget tenker jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...