Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Jeg traff en gutt på byen på fredag, han og kompisen hans var her i byen for og besøke en annen kompis som bor her, så dem skulle bare være i byen til søndagen. Jeg falt for han med en gang, og vi ga hverandre blikk utover kvelden, men jeg gikk ikke bort til han, det var jeg alt for sjenert til. Han kom bort til meg og vi pratet om alt og ingenting, senere spurte han om tlf nummeret mitt og jeg fikk hans. Ble med han og kompisen hans hjem til han kompisen dem var på besøk hoss. Endte opp med at jeg lå med han. Han ga meg mye komplimanger også dagen derpå når vi våkna. Jeg gikk hjem og sa til han at han bare måtte gi lyd fra seg om han ville treffes igjen siden vi hadde nr til hverandre. Han sa at dem skulle på byen på lørdagen også, noe jeg også hadde planer om. Kvelden kom jeg hørte ingenting fra han, men full som jeg var skrev jeg mld til han og spurte om vi skulle treffes det ville han, møtte han da og det endte med at jeg ble med han igjen, og hadde narchspiel med kompisene hans. Han sa hele veien hvor nydelig jeg var og søt osv, han kjøpte til og med en rose til meg på vei hjem fra byen:P Jeg lå med han den kvelden også, dagen etter skulle de reise hjem. Da jeg gikk der i fra fikk jeg en klem og et lite kyss på munnen. Senere på kvelden fikk jeg en melding av han der han skrev at nå kjennte han fyllenervene komme. Jeg svarte tilbake at han ikke hadde noen grunn til det, og at han ikke hadde sagt eller gjort noe galt og at han hadde vert snill mot meg, og om han hadde rukket toget hjem. Fikk til svar at jeg også virka snill og at han nådde toget og avslutta med en smily. Jeg svarte med at det var bra han nådde det da. Fikk en melding igjen om at han synes det var kjipt med jobb dagen etter men at han overlevde vell det og avslutta med og skrive klem og en smily. Jeg skrev at jeg også skulle jobbe og signerte med en klem tilbake. Fikk en mld til etter det der han skrev at jeg måtte ha god natt og såve godt pluss smily på slutten, svarte det samme tilbake med smily. Fikk disse mld av han i går, har ikke hørt noe i dag. Vi bor på hver vår kant av landet. Men lurer på om han skrev til meg bare for og være hyggelig, eller om han kansje vil bli bedre kjent selv om vi bor på hver vår kant? Ble veldig langt dette...Har veldig lysst til og skrive til han, men tørr ikke.. Huff føler meg som en tenåring
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Mja Min nye flamme var bare en One night stand i utgangspunktet før jeg tok iniativ til å legge han til på facebook. Vi møttes omtrent hver helg etter dette i hele Juli Han var her i 8 dager nå for to uker siden før han reiste hjem til hjembyen sin der han studerer ( 4 timer unna) Vi snakker sammen hver dag og han skal komme hit om et par uker tenker jeg.. Noen gutter er bare ute etter sex, mens andre mener alvor. For å vite hvor seriøst det faktisk kan bli mellom dere, bør dere ihvertfall treffes uten alkohol inni bildet. Du kan jo hinte og spørre når han skal til byen din igjen?.. Men, andre kanten av landet? Avstandsforhold er tøft.. Men du får ha lykke til:) Jeg ville forresten ikke hatt så altfor høye forventninger siden du kjenner han så lite.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Det er vanskelig å si om han er interessert eller ikke. Jeg tenker at hvis han er interessert så hører du fra han igjen. Jeg kan jo fortelle hvordan jeg og mannen min møttes, Vi møttes ute på byen via felles bekjente, jeg ble med han hjem og jeg tenke at det skulle bli godt å få seg noe nå sånn at jeg kunne konsentrere meg om skole etterpå. Begynte på skolen uka etter jeg hadde møtt han. Siden vi hadde felles kjente så fikk han tak i nr mitt og fant meg også på facebook. Jeg var fast bestemt på å ikke ta kontakt med han fordi jeg var så innstilt på å komme igang med studier og gjøre det bra der. Iløpet av første uka på skolen poket vi hverandre på facebook flere ganger daglig og han ringte meg til slutt sent en kveld i fylla. Da helga kom traff jeg han igjen og nå sitter jeg gift og med barn nr 2 på vei 4år etter. Det gikk ikke så bra med de studiene, men det kan man alltids ta opp igjen senere
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Er stort mulighet for at det var one night stand ganger to, men hvorfor gidder han da og kontakte meg på meld når han kommer hjem og skrive meldinger og avslutte med klem og smilys? Personlig skriver ikke jeg til folk jeg har hatt ons med, ivertfall ikke i edru tilstand. HI
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #8 Skrevet 29. august 2011 Fordi mannfolk får seg til ¨å si hva som helst for å få seg noe. Også at du er nydelig og alt det der, kjøpe rose. Du var nok kun tidsfordriv dessverre
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #9 Skrevet 29. august 2011 Er ikke det jeg lurer på nå. Lurer på hvis det kun var ons hvorfor gidder han da kontakte meg etter han har komt hjem til hjembyen sin som er over 50 mil fra min by og skrive de mld og i tilleg skrive klem og bruke smilys i hver meld? Jeg hadde ivertfall aldri kontaktet en som jeg kun betraktet som et ons ivertfall ikke viss vi ikke en gang bor i samme by.. Så hvorfor gidder han det da? HI
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #10 Skrevet 29. august 2011 jeg hadde hvertfall ikke hatt sex med noen 2 ganger, eller brukt tiden min på meldinger med en jeg ikke var interessert i Han er nok interessert, men ikke meld han på et par dager - da virker du litt veeel ivrig Eller legg han til på face om noen dager
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #11 Skrevet 30. august 2011 Facen kontoen min har jeg slettet av diverse grunner, en av grunnene er en syk eks som hacker seg inn på min konto og utgir seg for og være meg. Så på face kan jeg ikke legge han til. Vet han reiser til utlandet nå førstkommende fredag/lørdag. Hvor lenge bør jeg vente med å skrive da? Han tok jo tross alt kontakt samme dagen etter han hadde kommet hjem:P
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #12 Skrevet 30. august 2011 Du får ser an på tiden. Dere har akkurat truffet hverandre, så det som det kommer eller bare spør han rett ut når neste gang dere har kontakt...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #13 Skrevet 30. august 2011 Det er vanskelig å si hva han legger i det. Vi kjenner han jo ikke. Men klem og smily skriver jeg til nabo'n også, så det i seg selv er ikke et tegn på at det blir noe mer. Hvor gamle dere er og livssituasjonene deres spiller jo stor rolle her. Om dere har barn på hver deres kant og ingen kan flytte osv, så er det jo ingen grunn til å fortsette? Men du hører fra han om han er interessert, eller så kan du jo rett og slett hinte om det selv. Det verste som kan skje er at du får et nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå