Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Til besteforeldrene? Hvorfor skal de ha gave? Aldri hørt om...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 De får kose med et nytt barnebarn. Gave nok!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Hvorfor i all verden skal besteforeldrene få gave? og fra hvem?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 Jeg kjøpte en "scrappe" bok som heter "bestemor og bestefars historie":) Var ikke planlagt bare så den på Norli og syntes den passet. Der kan de skrive om livene sine, hvordan de møttes, hva slags tradisjoner de har osv.. Du får den samme boken i baby bok;)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #8 Skrevet 29. august 2011 Gir selvfølgelig ikke gave til de. det er de som gir gave til babyen. Nå må dere slutte med det tullet om at man skal gi gaver til hele verden til alt mulig som skjer i livet.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #9 Skrevet 29. august 2011 Ja, okda. Men hva gir dere til jordmoren? Gir dere bare til hun dere gikk til i svangerskapet eller til hun som tok i mot babyen også.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #10 Skrevet 29. august 2011 Slutt å tull da. Du kjøper ikke gave til noen. Bare til faren til ungen om du absolutt vil.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #11 Skrevet 29. august 2011 haha du kødder nå ikke sant? hva hvis du føder over tre vaktskifter?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #12 Skrevet 29. august 2011 kjøp en sånn pinlig verdens beste pappa bamse, eller en kopp som noen andre i en tråd var så begeistret for...så kan mannen din slite med det faktum at han aldri kan kvitte seg med dritten resten av deres tid. jordmødre, besteforeldre etc kan du jo droppe.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #13 Skrevet 29. august 2011 Ja, hva om jeg føder over 3 vaktskift. Skal jeg gi til alle 3 da? Den som tok i mot oss. Den som hadde lengst skift (muligens den i midten det da) eller den som tok i mot babyen? 2 av dem eller alle 3?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2011 #15 Skrevet 30. august 2011 Gubben kjøpte konfekt eller noe sjokoladegreier og en blomst til vaktrommet på fødeavdelingen, ellers ga vi ikke noe personlig til jordmoren. Er usikker på om de har lov til å ta i mot personlige gaver fra pasienter? Besteforeldrene fikk et barnebarn, og det tror jeg var stat nok i massevis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå