Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Farlig og noe å bekymre seg for eller? Ikke mye og ikke ordentlig blod men blodlig... Kommer ikke noe mer nå...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Neida, trenger ikke være farlig. Er ganske vanlig med småblødninger tidlig i svangerskapet. Jeg blødde brunlig blod i mange uker, men fikk en frisk og fin baby:)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Det er helt umulig for noen å svare på. Du må bare vente og se hva som skjer de neste dagene. Det er svært vanlig med blødninger i svangerskapet, så det kan gå bra. Samtidig må du forberede deg på at det kan gå galt. Jeg mistet i uke 7 tidligere i sommer, og til og begynne med var det akkurat slik du beskriver.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Var det mye, eller bare en liten flekk? Nok til å fylle et truseinnlegg? Farge? Smerter? Da jeg var 7-8 uker på vei hadde jeg en brunlig blødning (godt mulig den var rød i starten, men truseinnlegget var iallefall brunt da jeg merket det) Det dekte vel kanskje litt over halve truseinnlegget, og det gikk bra
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Nei, ikke mye og har ikkevondt noe sted... Fortsatt kvalm og de andre graviditetssymptomene jg har hatt... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå