Gå til innhold

Bah eller noe..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt nå. Herregud.. Det betyr at jeg ble gravid tre fire dager etter vi bestemte å prøve på nr to. Pulinga skjedde samme dag somvi bestemte oss. Jeg visste jeg var gravid egentlig, men nå ble det virkelig. Mannen min er bortreist hele uka. Dessuten sa han sist vi hadde sex "nå er det rett før du får mensen, så nå er det trygt". Han tuller mye, så stikker bok ikke så dypt. Men med en toåring som tuller med søvn og som er i en grinete periode, så ser det jo ikke så lyst ut med søvn på noen år :P. Og føde orker jeg jo ikke. Og barseltida, fy faan.. Gruer meg allerede til å amme. Men det jeg er opptatt av er likevel: bare jeg kan være i uke 12 snart, så det er tryggere! Og inni magen har jeg en hemmelighet som kanskje skal bli noe like herlig og morsomt som den rakkeren som endelig har sovnet.. HJELP!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...