Gå til innhold

Hva skal du bli når du blir stor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke lenger barn, ikke lenger tennåring, jeg er "voksen", iallefall skal alle ha det til det. Jeg er forsåvidt voksen, jeg er mor og har samboer. Alikevell har aldri svaret helt kommet til meg. Det ene dagen tror jeg at jeg har svaret, men den andre dagen kan svaret være et helt annet.

Det eneste svaret jeg har er at jeg skal bli noe, jeg skal bli noe innen noe, få en yrkestittel. Jeg er ung og har mange år på meg, alikevell er jeg voksen. Det er så utrolig frustrerende! Hvordan skal jeg vite hva jeg skal utdanne meg innen, hvordan jeg skal planlegge livet mitt fremover dersom ikke?

Noen andre voksne, etablere mennesker som har det slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 33år og har det slik. Jeg har utdannet meg i et yrke jeg aldri har jobbet i fordi det interresserer meg ikke. Så nå sitter jeg her og lurer på hva jeg egentlig vil jobbe med.

Skrevet

Er 31 og vet jeg er voksen men ikke alltid jeg føler det slik :)

Er utdannet i et yrke jeg ser for meg at jeg kan trives greit i når jeg blir eldre men nå har jeg lyst å gjøre andre ting men føler meg da plutselig litt gammel når jeg tenker på å tilbake til skolebenken!

Skrevet

Jeg hadde det slik.. :P Var liksom fornøyd med jobben jeg hadde og den manglende utdanningen. Så fikk jeg barn og jeg våknet opp. NÅ må jeg jo bli noe.. Så da satt jeg meg ned å tenkte over hva jeg ville bli, fant tilslutt ut at jeg vil bli sykepleier.. Så nå jobber jeg mot det.

Tror du bare må hoppe i det, og finne ut hva du vil jobbe med. VIl du utdanne deg mer, vil du jobbe med mennesker? Salg, helse? Noe du alltid har hatt som en slags drøm eller baktanke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...