Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Fikk nettopp en ukjent mann på døren som kunne fortelle meg at min sønn (6) ikke var så snill med hans sønn. Jeg sa til han at jeg satte pris på at han kom å fortalte meg dette her, og hadde etterpå en samtale med min sønn. Tror vi fikk ordnet opp i mye rusk. Men jeg synst selvsagt at hele greien er veldig ubehagelig. Synst det er ubehagelig å få et slikt besøk. Man vil jo ikke tro at ens eget barn har vært så slem. Misforstå meg rett; Jeg vet at min sønn sto bak dette, og vil jo vite om slikt. Men skulle ønske vi aldri havnet i en slik situasjon. Var helt skjelven etter å ha snakket med denne mannen. Kommer alle barn opp i slikt "trøbbel"? Og har dere andre også fått slike tilbakemeldinger?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Ja, det er nok mer normalt enn man tror. Barn sier og gjør mye vi ikke får med oss. Det er absolutt ikke slikt en vil høre at barna ens gjør, samtidig er det godt at du får beskjed slik ta du får tatt tak i det.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Det der er bare vanlig smårusk de fleste barn kommer opp i en eller flere ganger Det er verre slik vi har det, for nå får jeg igjen snart en liten visitt av onkel politi pga eldste her....
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Bra det er normalt - og ikke bare oss. Håper at det ikke kommer så langt at han onkel kommer inn i bildet da. Men hvem vet...kanskje det også er jeg som en dag må ta et besøk. Takk for svar! H.I.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå