Gå til innhold

Inspirert: Menn med lite kroppshår.. usexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker i hovedsak på glatte legger og armer, osv.. fra naturens side. Jeg synes det er utrolig usexy, ser så femi ut.

Brystkasser har jeg ingen problemer med om er hårfrie, så lenge de ikke er vokset slik da. *grøss*.

(Og skallethet kan i grunn være ganske sexy, så lenge man unngår hentehår.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, enig med deg. En mann som barberer brytkassen er bare helt grusomt. vokser er litt bedre, men nei takk. har en hår på brystkassen, så for all del ikke ta det bort, men menn som naturlig ikke har hår på brystkassen det er sexy det også.

synes også at noen menn som er skallet er sexy, men ikke alle!

Skrevet

Holdt på dø da jeg oppdaga at fyren jeg hadde havna til sengs med hadde barbert armhulene!!!

Men ja takk til hår på ben og armer, men ikke så my på brystet og IKKE NOE på ryggen

Skrevet

er enig med deg! mangel på kropshår viser at det er lave testosteronnivåer, og jeg liker menn og ikke smågutter! :P -satt på spissen!

men klart nabon er litt ulekker der han klipper plen i bare shorts, og jeg tenker, set hadde ikke skada å lagt seg forran klippern selv et par runder.. såe, alt med måte! :) min mann har hår på armer, legger, brystkassa rumpa og magen, men det er ikke vill jungel! :P

Skrevet

Jeg foretrekker menn uten hår på kroppen. De ser så mye renere og penere ut.

Hadde jeg truffet en mann med mye kroppshår så hadde jeg vel ikke tvunget ham til barbering, men det verste jeg ser er hår på ryggen. grøss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...