Gå til innhold

dere som har vært på tidlig UL.. (og litt skravling fra meg..)


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

I helgen fikk jeg skikkelige smerter i magen, og de var noenlunde like som forrige gange jeg mistet i MA.. Var derfor hos legen idag og fikk henvisning til UL siden jeg nå har mistet to ganger, og dermed blir jeg kanskje ekstra bekymret. Hadde ikke trodd at de ville sende meg til UL for jeg har aldri fått det før, men kan hende de er litt obs nå siden forrige gang jeg mistet ble det litt komplikasjoner så jeg endte opp på sykehus med blodoverføring.. Fæl opplevelse, så vil helst unngå det igjen :)

 

uansett,,.. Fikk henvisning, og beskjed om å ringe rundt og høre hvem som kunne ta meg inn. Fikk svar fra den ene plassen at det var best å komme om en uke siden de da så mer, og at det var mer hensiktsmessig. Slo meg til ro med det, for hadde ikke blitt mer beroliget om jeg hadde vært på UL idag og ikke sett noen ting, tvert i mot..

 

Men er det noen som har vært på UL når dere var 6 uker på vei? Sist var jeg 7+1 og da så jeg tydelig hjerteaktivitet.. (dessverre endte det i MA)..

 

Noen med erfaringer?

 

Har ikke blødninger denne gangen, så jeg er fortsatt ved godt mot, men litt småbekymret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå, håper jeg får se det også :) hadde gitt meg en ekstra ro.. Jeg skal på UL når jeg er 6+5 også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg var på UL da jeg var 7 + 3 pga vi har jobbet ett år med å bli gravid, jeg er 34 år, og var allerede inne i systemet hos en spesialist. Derfor ringte jeg han, da vi fant det ut, så fikk vi UL. Der så vi hjertet banke i et veldig tempo =)

Legen sa da også at når de ser på UL at ting er greit så tidlig, skal det mer til for at det går galt.

 

Så bare å krysse fingrene, og masse lykke til =)

 

Tonje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...