Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Kan dere fortelle litt konkret hva dere gjør i jobben? Trives dere? Hvor høy lønn har dere? Hva slags bakgrunn/ utdaning hadde dere da dere fikk jobben?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Jeg jobber i staten innen personal. Jeg jobber med litt forskjellig. Opprykk (stillingstitler/kvalifikasjoner), tilsetting av fagpersoner, en del rutiner og for- og etterarbeid rundt det, beregning av ansiennitet, lønn, generelt service internt, permisjonssøknader. Trives ja, men ofte mye kaos på en gang. Har ikke spes høy lønn, 385 000 ca. Har bachelor + litt ekstra fra universitet (bacheloren) og høyskole (litt ekstra-biten). Fagene mine har vært samfunnsfag og administrasjon som ekstra påbygging.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Jeg jobber på kundesenteret til en stor statlig bedrift med hr. Det er veiledning i opprykk,lønn,permisjonsøknader, lovverket ol samt de tekniske løsningene vi benytter. Jeg har ingen utdanning,og var kjempeheldig når jeg ble ansatt.Tok en vikarstilling mens vi var veldig underbemannet.Sjefen tok en råsjans,men er godt fornyd. Har 360 000 i årslønn
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 19.12 her. Ja, lovverket er sentralt for meg også forresten. Mange lover, forskrifter og reglement å orientere seg i.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #5 Skrevet 29. august 2011 Nysgjerrig på dette jeg også. Vet dere om det er noen fag/kurs man helst bør ha for å kunne søke slike jobber, eller kan man klare seg med god opplæring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå