Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Jeg og min kjære vil så gjerne ha barn nå. Men det passer seg ikke helt slik ting er nå. Jeg er akkuratt ferdig på skole , har ikke fast jobb (men fast vikariat i 1 år og må frem til jul for å få rett på penger i en evt permisjon.Vi har ett lite bosted også.. Pga dette tenker vi det er best å vente litt.. menh ååååh, jeg vil så gjerne begynne å bli prøver snart... flere som er utålmodige som gjerne vil begynne å prøve nå.. Men som venter av diverse grunner?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Jeg og! Men venter av helt naturlige grunner.. samboer flyttet ut i juni.. da hadde vi prøvd halvhjertet noen mnd. Nå tenker vi å bli sammen igjen.. hadde vært sammen i 2 år (jeg har en på 3 år fra før) håper å prøve til jul evt.. må bare få meg en skikkelig jobb først Syns det haster og.. blir 30 neste år
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #3 Skrevet 29. august 2011 Vi har et svært planlagt barn, prøverør sogar. Vi må flytte før vi får barnet, her er så trangt at man må ut for å skifte mening. Vi fant ut at det var tidsnok å tenke på bolig når babyen var en realitet. Det passer aldri kjempebra med baby, og om man skal vente på den perfekte livssituasjon kan det fort bli for sent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå