Gå til innhold

Hvorfor klarer jeg ikke glemme han? (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at da jeg gikk på ungdomskolen gikk jeg i klassen med en gutt jeg likte veldig godt. Vi flørtet og styret litt frem og tilbake gjennom alle 3 årene på ungdomskolen, og fortsatte litt etter vi begynte på vgs også.. (gikk ikke på samme skolen lengre på vgs).

Vi har aldri vært kjærester, men vi har alltid hatt et spesielt forhold, vi var veldig tiltrukket av hverandre. Vi hadde andre kjærester begge to, gjennom alle disse ungdomsårene, men de gangene vi traff hverandre på fest osv uten kjærestene våre, så endte det alltid opp med klining/roting (aldri sex).

Jeg er utrolig dårlig til å ordlegge meg for å klare å beskrive forholdet vårt. Men altså, alle visste hvor godt jeg likte han, og alle visste hvor godt han likte meg. Kjærestene våre (vi hadde jo forskjellige kjærester begge to opp gjennom de 6 årene på ungdomskolen+vgs.) fikk alltid høre av vennene sine at forholdene de hadde med oss kom ikke til å vare fordi jeg og xxx var så oppslukt av hverandre, og vi endte alltid opp sammen til slutt uansett.

Nå sitter jeg her, 26 år gammel, med samboer og en unge på 1 år. Det er 10 år siden jeg gikk ut av ungdomskolen, men fortsatt blir jeg like fjollete hver gang jeg ser/snakker med xxx. Det kribler i hele kroppen, og jeg har bare lyst å drite i alt jeg har, og være med han!

Jeg tenker på han hele tiden, venter spent ved tlf om jeg har fått mld av han, jeg blir jo helt fjortiss igjen! xxx har også dame, de er samboere. Men likevel fortsetter denne flørtinga mellom oss.

En ting er sikkert: jeg vil ikke bli sammen med han . Det hadde aldri funket. Han er kosovoalbaner, og lever opp til ryktet kosovoalbanere har (mener ikke å tråkke noen på føttene her nå altså..) . Han er super kriminell, han var etterlyst av kripos, han banker damene sine, han banker alle som han ikke liker. Han er virkelig ikke en bra person, på denne måten, selv om han aldri har gjort MEG noe vondt.

Men alikvel er han så herlig, så skjønn, verdens greiste og mest sjarmerende, han er så forbanna kjekk, han er smart og han er bare så god!

Hvorfor klarer jeg ikke glemme denne fyren?

Hvorfor har jeg perioder hvor jeg drømmer om han mange dager i strekk, og våkner opp og er kjempe forelsket i han?

Hjertet mitt sier at jeg bare MÅ han han, mens hjernen min sier nei hold deg unna, og ikke ødelegg det du har!

Hva skal jeg gjøre, jeg har bare så lyst på han at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg vet hvem du er! Tror jeg da!

Begynner ditt navn på U, og han sitt navn på V? ;)

Skrevet

Hehe, jeg forstår så utrolig godt hvordan du har det. Jeg har en sånn fyr selv, historiene er skremmende like med unntak av at kjekkasen min er helnorsk.

Jeg blir helt shaky bare jeg hører navnet hans. Hadde ikke snakket med ham på flere år når han plutselig fikk seg Facebookprofil tidligere i år, og jeg må seriøst ta meg sammen for ikke å bare be om å få treffe ham når vi en sjelden gang er på chatten der samtidig.

Han er av typen som stadig oppdaterer hvor han er, og han er mye ute i helgene. Jeg vet at jeg vil slite stort med ikke å oppsøke de stedene jeg vet han er neste gang jeg skal ut med jentene...

Jeg er også gift og har et lite barn.

Mitt livs store flamme er single...

Jeg kjemper stadig for å fortelle meg selv at han antagelig ville blitt like spennende som et kneippbrød hvis vi hadde bodd sammen og det var hans skitne boksere og sokker jeg måtte vaske daglig...

Du får tenke sånn du også, la det bli med å drømme litt av og til.

Skrevet

åååå jeg får ikke sagt annet enn at jeg vet så alt for godt hvordan du har det !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...