Gå til innhold

Hvor stor verdi har smykkesamlingen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et arvesmykke som har en verdi på ca 100.000. Resten av smykkene mine har en samlet verdi på ca det samme. Altså en totalverdi på ca 200.000.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen arvesmykker som er verd litt, men resten er bare "billig-skit". Så tja.... rundt 30000,- kanskje? Ikke noe mer enn det

Skrevet

Åjøje meg, min er vel på ca en tiendel av det.

Har et par diamantringer og øredobber i tillegg til endel gullringer og smykker. Det dyreste jeg eiger kosta vel ca 4000 tror jeg....

Skrevet

ca 8000, en diamant ring og et halssmykke med et diamant hjerte. Resten er type H&M smykker ol..

Skrevet

Svigermor er veldig glad i å gi meg smykker (kanskje hun forsøker å hinte til noe? ;-)), kjøper jeg selv så er det alltid smykker jeg liker og som aldri koster mer enn maks 150-200 kr på Glitter. Kan aldri tenke meg at totalverdien er på mer enn 2000 kr. Antagelig mindre enn det.

Men, jeg har bunadsølv da, og det er nok verd en del.

Skrevet

Som en middels stor indisk sølv-basar;)

Skrevet

Kunne vel få en 20.000,- for det tilsammen tenker jeg. Det har kostet vesentlig med nytt, men bruktprisen tror jeg ikke er mye å skryte av.

Skrevet

Utenom bunadsølvet, så godt som ingen ting. Litt sølv og gull, samt en diamantring. Resten er juggel. Bruker ikke noe av det uansett..

Skrevet

Rundt 250.000 kroner. Men, det skal da sies at det er komplett sølv til to telemarksbunader, alt håndlaget på bestilling. Så det trekker en del opp. I tillegg er det en del diamantsmykker som er verdifulle. Noe arv, mye gaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...