Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Er det harry eller "kult"? Jeg blir egentlig ikke helt enig med meg selv. Kan godt tenke meg å tattoere navnet til datteren min på enten innsiden av håndleddet eller bak i nakken.. Men er det harry og litt "last year" å gjøre det? Hilsen lady25
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Du kan jerne taTTOERE honkle dit, det er mye mindre hary
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #6 Skrevet 29. august 2011 Hvorfor ikke tatovere det i panna? Det vil i hvertfal gjøre det enkelt for fremtidige lærere ol å huske hvem du er mor til.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #7 Skrevet 29. august 2011 Har navnene til de to ungene jeg mistet (sent i svangerskap) i hvert sitt hjerte på ene leggen, hva andre synes gir jeg lang masj i, det er min måte å hedre de på, da er de altid med meg fysisk, på en måte, vet jo at de ikke er med, men jeg har gjort en fysisk handlig som viser at de er med meg. Har to barn til, og de har jeg ikke tattoert navnene til, elste på 6 år synes det er helt greit, siden hun er med meg
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #8 Skrevet 29. august 2011 Jeg liker det ikke. Ja jeg synes det er harry.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #9 Skrevet 29. august 2011 Soooooo last year, altså! Syns det er skikkelig blodharry!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #10 Skrevet 29. august 2011 Håper du i så all velger å TATOVERE deg. Litt harry er det nok, men litt fristende også... Jeg fristes jeg også...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2011 #11 Skrevet 29. august 2011 Jeg vet hva tatovere er , men hva betyr tottoering?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå