Gå til innhold

Flere som har bestilt legetime?


Trultetryne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også ringt lege i dag, fikk time 11 oktober. Er da 10+2. vi tenker å gå på tidlig ul før det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bestilt legetime enda.

Tenkte jeg skulle ringe å få i uke 40 for da har jeg ferie og er ca 10 uker på vei

Men skal på tidlig UL 9. sept. DA er jeg 6.3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når dere teller i uker, teller dere f.o.m. første blødning i siste mens, eller antall uker siden EL?

 

Testen sa at jeg var 1-2 uker på vei, hvilket stemmer med antall uker siden EL, men kalkulatoren her inne sier at jeg 4 uker på vei (altså siden siste mens). Blir så forvirra... Utrolig hvor mye man glemmer på tre år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått lege time 12. september :)- blir litt spennende å få en bekreftelse (forhåpentligvis ;) )

 

Teller fra første blødning i siste mens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ringte i dag, har fått time 10 oktober, er da 9+1 hvis jeg har regnet riktig :) lenge til, så håper tiden går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått legetime 20.sept. Regner med jeg er ca 8 uker da, men siste mens var så rar, (en uke med spott, så 5 dager med mens) så vet ikke helt hvor mange uker.

 

Men gleder meg hvertfall til å få det bekreftet av lege, lell om jeg sikkert har tatt 10 tester hjemme ;) hehe, kan liksom ikke helt tro dette skjedde MEG, skal JEG være så heldig :) Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...