mariabee Skrevet 29. august 2011 #1 Skrevet 29. august 2011 Jenta vår starter i november når hun er omtrent 1år, og vi lurte litt på hva vi skal kjøpe for å ha i vognen. Holder det med en god ulldress a la Nøstebarn? Hva m beina? Tjukkesokker? Votter? Selvfølgelig lue og voksiposen
Bad habits har tre små Skrevet 29. august 2011 #2 Skrevet 29. august 2011 Nå vet ikke jeg hvor du bor, men her hvor jeg holder til kan det fort bli mange minusgrader på vinteren. Ulldressene fra nøstebarn er fine på de kaldeste dagene. I tillegg synes jeg du kan kjøpe et tynnere sett med ull for de ikke fullt så kalde periodene. Hun vil også trenge en tynn ull-lue (som kun brukes til soving). Noen barn sover i den samme luen de leker ute i, men det kan fort bli altfor varmt - i tillegg er den gjerne fuktig etter å ha vært brukt ute. Sokker er fint, og ullvotter. Send med et ullpledd til å ha over voksiposen også:-)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 30. august 2011 #3 Skrevet 30. august 2011 Hos oss står alle vognene ute i et uisolert hus, blir litt rått der inne etterhvert tenker jeg. Vi har skinn og dunpose+et pledd. Tenkte vanlig undertøy og noe pustende, tykkere utpå. Feks fleece eller ulldress, tynne ullvotter, lue med knyting. Har masse tykke sokker som ikke passer nedi skoene som hun kan ha på beina når hun sover.
auro Skrevet 30. august 2011 #4 Skrevet 30. august 2011 Nøstebarn sin ullfrotte dress i voksipose er kun for de kaldeste dagene, ellers blir det for varmt. Bruker en tynn ulldress fra janus med ullundertøy under. Og tynn headover i ull.Ullsokker og ullvotter, gjerne tova.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå