Gå til innhold

glede, glede, glede <3


biemamma

Anbefalte innlegg

Men FOR en helg det har vært.... vi skulle i 50 års dag (fest) til svigermor på lørdag. Da alle gjestene var kommet og vi skulle til å sette oss til bords begynte jeg helt plutselig å blø, KRAFTIG! Jeg har ikke hatt noen blødning tidligere (er 16 fullgåtte idag) så ble jo veldig bekymret,

Det bar i vei til legevakten der vi var, og det var noen laaange minutter mens legen lette etter hjertelyden med dopler... MEN han fant den heldigvis (hjertelyd på 161). Han mente alt var bra og kunne ikke si meg grunnen til blødningen. Jeg fikk med meg en sykemelding og beskjed om å legge meg ned og bli liggende i tre dager.

Jeg blødde hele natten, men var egentlig ikke så bekymret. Følte alt var bra med nurket...

 

Da vi kom hjem i går kveld fikk vi komme til sjekk på sykehuset (UL). Alt var bra og legen mente det kunne være morkaken som lå å blødde. Den lå visst litt langt nede og litt fremme/på siden!?

Nå skal jeg ta det helt med ro i noen dager, ligge mest mulig på sofaen. Og hva er vel bedre enn å ligge å kjenne etter på alle de herlige sparkene til lille trollet :) HERLIG <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...